خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان مطرح کرد:

زبان هنر همواره برای بیان درد جامعه اثرگذار است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۶۴۰

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه زبان هنر برای بیان درد جامعه همواره اثرگذار است، گفت: جشنواره سرود با شعار فریاد مستضعفان برگزار شد و دانش‌آموزان با بهره‌گیری از زبان هنر که ابزار مطمئن برای نشر و توسعه اخلاق و ارزش‌های اسلامی است درد محرومان را بیان کردند.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ مدیرکل کمیته امداد گیلان در مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری سرود در رشت در جمع 300 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد بر اهتمام جوانان و نوجوان به پایبندی بر سبک زندگی دینی اسلامی تأکید کرد.

علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه زبان هنر برای بیان درد جامعه همواره اثرگذار است گفت: جشنواره سرود با شعار فریاد مستضعفان برگزار شد و دانش‌آموزان با بهره‌گیری از زبان هنر که ابزار مطمئن برای نشر و توسعه اخلاق و ارزش‌های اسلامی است درد محرومان را بیان کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید با هدایت دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند در قالب گروه‌های سرود با رعایت و انتخاب مضامین و محتوای شعری خوب برای ترویج و تقویت ارزش‌های اسلامی و هویت ملی تلاش کنیم، افزود: در حال حاضر از ده هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد گیلان، 315 نفر به‌عنوان گروه‌های سرود شناسایی و انتخاب شدند که در حال فعالیت هستند.

 محمدی با قدردانی از متصدیان برگزاری این دوره از مسابقات به شرکت‌کنندگان جشنواره ادامه داد: تقویت و رشد اعتقادات دینی، پایبندی به اخلاق اسلامی و عفاف، ایجاد همدلی در بین دانش‌آموزان و ترویج فعالیت‌های جمعی از اهداف مهم جشنواره سرود است.

 مدیرکل کمیته امداد گیلان تصریح کرد: 17 گروه از دانش‌آموزان تحت حمایت و عضو کانون‌های ره پویان ولایت کمیته‌های امداد 13 شهرستان در این جشنواره شرکت کردند که گروه‌های حائز رتبه‌های اول پسران و دختران به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

 شایان‌ذکر است این جشنواره بر اساس رأی هیات‌داوران و با انتخاب گروه‌های برگزیده و رتبه‌های اول تا سوم، به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز