خبرگزاری کار ایران

کامران‌راد خبر داد:

اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات‌شهری ویژه تا پایان اسفندماه در منطقه 2 رشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۷۴۸

مدیر منطقه دو رشت شهرداری رشت گفت: برای فضاسازی محیط شهری و رفاه حال شهروندان، اقدامات و پروژه‌های عمرانی و خدمات‌شهری به‌صورت‌ ویژه تا پایان اسفندماه سال‌جاری در این منطقه اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا کامران‌راد با اشاره به قرار گرفتن بافت مرکزی، مذهبی و گردشگری در محدوده این منطقه اظهار داشت: ما درصددیم با اجرای دقیق برنامه‌ها تا نوروز 97 شهری پاک و تمیز برای استقبال و میزبانی از مهمانان نوروزی آماده کنیم. 

کامران‌راد با اشاره به محورهای اصلی طرح استقبال از بهار بیان کرد: پیگیری و نظارت بر انجام سریع و به‌موقع طرح‌های خدمات‌شهری و عمرانی، رفع و مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی شهر، رنگ آمیزی جداول، تنظیف و پاکسازی شهر از جمله اقداماتی است که  در آستانه سال نو اجرا می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با اعلام افزایش تعداد پیمانکاران برای تسریع در روند فعالیت‌های عمرانی تصریح کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، مرمت و بازسازی جداول فرسوده، همسطح سازی دریچه‌ها، بهسازی پیاده‌روها و نصب علایم ترافیکی از اقداماتی است که برای استقبال از بهار در دستور کار حوزه فنی و عمرانی شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: فراهم آوردن تمهیدات لازم برای کاشت 38 اصله درخت چندساله و کاشت گل‌های فصلی زیبا در پیاده‌راه مرکزی از همکاری بین منطقه و سازمان سیما منظر است.همچنین ترمیم کف‌پوش، بازبینی و بهسازی مبلمان و المان‌ها و تقویت سیستم روشنایی پیاده‌راه مرکزی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه برپایی بازار هنر با استقبال خوبی از سوی مردم، گردشگران و هنرمندان رو به رو شده، اظهار داشت: بازار فوق با برنامه‌ریزی مناسب‌تر در ایام نوروز نیز دایر خواهد بود. این بازار با حضور هنرمندان دارای مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیاده‌راه مرکزی با ارایه محصولات صنایع دستی بومی گیلان برتی ایجاد جذبه گردشگری برای مهمانان نوروزی روزهای پنج‌شنبه هر هفته برپا خواهد شد.

کامران راد با اشاره به اینکه مردم با پرداخت عوارض به آبادانی و زیبایی شهر خود کمک می کنند، تاکید کرد: به طور حتم با مشارکت مردم در پرداخت عوارض در ایام نوروز شهر زیبایی را خواهیم داشت.  

در همین راستا طبق مصوبه شورای اسلامی شهر رشت بسته تشویقی برای شهروندان جهت پرداخت عوارض در نظر گرفته شده است. 

وی در پایان تصریح کرد :این اقدامات براساس زمان‌بندی صورت گرفته، تا پایان اسفند و قبل از فرارسیدن سال جدید به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز