خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری رشت صورت گرفت؛

از تجلیل از بانوان پیشکسوت شاغل در شهرداری رشت تا تاکید بر توانمندی و مسئولت پذیری بانوان

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۳۱۶

اعضای شورای‌شهر رشت با حضور در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری رشت، بر بکارگیری بانوان توانمند و متعهد در پست‌های مدیریتی شهرداری تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این مراسم، اسماعیل حاجی‌پور گفت: اخیرا شاهد تغییر در سطح مدیران بودیم به نحوی که مدیران زن از پست های مدیریتی برداشته شدند و این خوب نیست.

عضو شورا بر مسئولیت‌پذیری و دقت در انجام امور توسط بانوان تاکید کرد و افزود: شهردار باید از توانمندی بانوان در پست های مدیریتی بیشتر استفاده کند.

رئیس شورای شهر رشت نیز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: مجموعه شورا و شهردار در کنار هم هستند و باید تلاش ما خدمت رسانی و کار مفید برای مردم باشد به نحوی که مباهات ما کار کردن در شهرداری و عضو شورا باشد.

امیر حسین علوی افزود: امروز شهرداری بزرگترین دستگاه خدمت‌رسان است و باید به نحوی عمل کنیم که بستر ایجاد مدیریت واحد شهری فرآهم شود.

رمضانپور دیگر عضو شورا نیز ضمن تبریک روز زن اظهار کرد: چنین مراسم سنت خوبی است و باید تداوم داشته باشد.

وی صبر و استقامت خانواده های شهدا را ستود و ابراز کرد: مسئولیت های بانوان در جامعه و خانواده بسیار زیاد است و خداوند به ایشان توان مضاعفی در انجام وظایف داده است.

رمضانپور تاکید کرد: باید از زندگی فاطمه زهرا(س) الگو بگیریم و عمل به فرماین بانوی بزرگ اسلام، ثمره خود را در زندگی خواهد داشت.

شهردار رشت نیز از تلاش های بانوان شاغل در شهرداری تقدیر نموده و ابراز کرد: ۳۳۰نفر همکار خانم در شهرداری رشت، با خود بک اقتدار به همراه دارد. این جامعه اگر درست کنار هم قرار گیرد، می تواتد تحول ایجاد کند.

 نصرتی افزود: اکنون در مرحله شناخت هستیم تا چگونه از این جامعه استفاده کنیم. عرصه فراهم هست و بانوان نیز بابد تلاش کنند و شهرداری به دست بانوان قابلیت ارتقا دارد.

وی تاکید کرد: مدیریت کار ساده ای نیست و نیازمند سخت کوشی است.

سخنگوی شورای شهر رشت نیز گفت: امیدوارم شهردار به وعده های خود عمل کند. هدیه بانوان بازنشسته کمتر از شاغلین است. همیشه یکسان بوده است. شهردار به جد پیگیر این موضوع باشد.

فاطمه شیرزاد گفت: بانوان باید سهمی در مدیربت شهری داشته باشند. اخیرا مدیران خانم کنار گذاشته شده اند. امیدواریم این رویه اصلاح و دیگر تکرار نشود. بانوان باید امنیت شغلی داشته باشند.

عضو شورا تاکید کرد: شهردار باید با مشاور امور بانوان شهرداری تعامل بیشتری داشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز