خبرگزاری کار ایران

کسب تقدیرنامه پنج ستاره جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر توسط شرکت گاز استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۸۴۳

شرکت گاز استان گیلان موفق به کسب تقدیرنامه پنج ستاره در جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر در بخش شرکت‌های تابعه وزارت نفت و شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران برگزار شد و در پایان شرکت گاز گیلان توانست به‌جهت اقدامات گسترده برای نیل به تعالی و سرآمدی سازمانی در هر دو بخش تقدیرنامه پنج ستاره را کسب کند.

در این مراسم عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با تشکر از تلاش همه کارکنان شرکت گاز در سال‌های گذشته که با وجود همه مشکلات و موانع، بدون وقفه باعث رشد و توسعه شرکت شدند، اظهار داشت: این تلاش‌ها و خدمات سبب شده تا ریاست محترم جمهوری در تمامی سخنان‌شان، به هر حال و به نوعی، از شرکت ملی گاز ایران به عنوان افتخار کشور یاد کنند. 

عراقی اظهار داشت: ایجاد اعتماد، اصلاح فرآیند و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله موارد مهمی است که یک سازمان را به برند تبدیل می کند. 

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این موضوع که در کار کارکنان شرکت گاز منافع بشری وجود دارد، گفت : اهداف انسانی و پشتیبانی از آن، از موارد مهمی است که می‌تواند سبب سرآمدی شرکت ملی گاز شود.

در این جشنواره شرکت‌های گاز اصفهان، مازندران و پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد توانستند موفق به اخذ تندیس شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز