خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت ‌:

نباید در احیای رودخانه‌های رشت همه انتظارات از شهرداری باشد/ نگاه دولت به وضع زیست محیطی رشت ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۵۸

عضو شورای شهر رشت گفت: دولت باید این وضعیت را یک موضوع ملی بداند چرا که شهر رشت در سال میزبان میلیون ها گردشگر خارج از استان و کشور است و این رودخانه ها فقط برای مردم رشت نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضان‌پور نرگسی در جلسه شورای شهر رشت اظهار داشت: آنچه امروز گریبان‌گیر مدیریت شهری است بحث رودخانه‌ها و پسماندها است.

وی افزود:دولت باید این وضعیت را یک موضوع ملی بداند چرا که شهر رشت در سال میزبان میلیون‌ها گردشگر خارج از استان و کشور است و این رودخانه‌ها فقط برای مردم رشت نیست.

رمضان پور با اشاره به اینکه شرایط بسیار حساس و سخت است بیان داشت: یکی از وظایف محیط زیست کشور سر و سامان دادن به این وضعیت است و باید راهکارهایی اندیشید که این خسارات به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه آنچه که مدنظر است سلامت مردم رشت است بیان داشت: نباید همه انتظارات از شهرداری باشد چرا که این مسایل در حوزه مدیریت شهری نمی باشد و محیط زیست و آب و فاضلاب در این قضیه نقش مستقیم دارند.


وی اظهار داشت: توقع ما این است از فرصت‌های این دو رودخانه استفاده کنیم و آنها را به درستی مدیریت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز