خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های استقبال از بهار توسط شهردار رشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۵۱

مسعود نصرتی با تشریح برنامه های شهرداری برای تغییر سیمای شهری در آستانه سال نو، از اتخاذ تمهیدات لازم برای مدیریت چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار رشت با تشریح اقدامات شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار گفت: مناطق پنجگانه شهرداری رشت، سازمان های عمران، سیما منظر، مدیریت پسماند، فرهنگی، آرامستان، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، معاونت و مدیریت خدمات شهری و معاونت عمرانی در اجرای طرح استقبال از بهار همکاری خواهند داشت.

نصرتی با بیان اینکه حوزه های مختلف شهرداری رشت با تمام توان در راستای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی فعالیت خواهند داشت، تصریح کرد: به منظور استقبال از سال نو و میزبانی شایسته از گردشگران و مسافران نوروزی، شهرداری رشت تصمیم دارد اقداماتی را در دستور کار قرار دهد.

وی اذعان داشت: کیفیت آسفالت در شان مردم فرهیخته رشت و نام این کلانشهر نیست و شهرداری رشت در این مدت تلاش داشته است با راه اندازی کارخانه آسفالت و کاهش هزینه های اجرای آسفالت، در راستای کاهش مشکلات این حوزه گام بردارد و در طرح استقبال از بهار ترمیم آسفالت در برخی خیابان ها و لکه گیری و ترمیم نوار حفاری ها در سایر معابر دیده شده است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه رشت اهداف تبدیل شدن به مقصد گردشگری را دنبال می کند توجه به مباحثی همچون آسفالت خیابان ها، جداول، فضای سبز، امحای دیوار نویسی و ... را ضروری خواند و افزود: ترمیم و رنگ آمیزی جداول از دیگر مباحثی است که در این طرح به آن پرداخته شده است چرا که امروز وضعیت مناسبی ندارند و نگاه گردشگران را به این شهر تغییر می دهند.

نصرتی با بیان اینکه شهرداری رشت خود را قبال امنیت جانی تمامی شهروندان و مسافران مسئول می داند بیان داشت: در همین راستا ایمن سازی وسایل بازی و ورزشی در پارک ها از برنامه هایی است که سازمان سیما و منظر به آن خواهد پرداخت و مسدود نمودن نقاطی نظیر منافذ اطراف پلها و رودخانه ها نیز توسط مناطق انجام می شود.

وی با تاکید بر رفع زوائد بصری و دیوار نویسی ها تا عید نوروز گفت: امحای شعارهای انتخاباتی و تبلیغاتی از روی دیوارها، پلها و ... تا پیش از تعطیلات نوروز انجام خواهد شد.

شهردار رشت در ادامه گفت: خرید سطل های زباله مکانیزه، همسطح سازی درب چاهچه ها و رفع خطر از ابنیه فرسوده و بازدید مستمر برخی دیگر از اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

مسعود نصرتی با اعلام اینکه المان های نوروزی در سطح شهر نصب خواهد شد افزود: تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی نیز اصلاح خواهند شد.

وی از اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از چهارشنبه سوری خبرداد و گفت: حوزه های مختلفی از شهرداری در این بخش حضور فعالانه خواهند داشت.

شهردار رشت در پایان با آرزوی پایان سالی شاد برای شهروندان و سالی سرشار از موفقیت در سال ۹۷ اظهار داشت: شهرداری رشت علاوه بر اطلاع رسانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای استقبال از بهار، تلاش خواهد داشت تا با تغییر در چهره شهر، عملکرد خود را در جهت استقبال از میهمانان نوروزی به عنوان شهری با مردمان میهمان نواز نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز