خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر :

انتخاب سرپرست راه و شهرسازی قانونی نیست/ قطعا این انتخاب را نمی‌پذیرم /مدیرکل باید پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۴۴

فرماندار رودسر درباره انتخاب سرپرست جدید راه‌ و شهرسازی رودسر گفت: تاکنون نامه‌ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده ام و مدیرکل باید پاسخگوی این تصمیم باشد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در جمع خبرنگاران درباره انتخاب سرپرست جدید راه و شهرسازی رودسر گفت : تاکنون نامه ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده ام اما مدیرکل باید پاسخگو باشد که چگونه بدون هماهنگی و تایید بالاترین مقام اجرایی شهرستان چنین اقدامی را انجام داده است ؟!

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه براساس قانون ،کلیه مدیران کل باید با هماهنگی و تایید فرماندار نسبت به تغییر یا جابجایی مدیران شهرستانی اقدام کنند، افزود : تاکنون هیچگونه هماهنگی و تاییدیه‌ای در زمینه معرفی سرپرست جدید راه و شهرسازی اعلام نداشته ام و اگر آقای مدیرکل به قانون اشراف داشته باشند یقینا اصول و سیکل قانونی را باید طی می‌کردند.

وی اظهار کرد: مدیران کل تحت نظارت استاندار به امورات می پردازند و شخص مصطفی سالاری نیز در انتخاب مدیران به تایید و هماهنگی با مدیران براساس نص صریح قانون اشاره داشته اند .

وارسته بهدانی با بیان اینکه فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها هستند، افزود : در حوزه شهرستانی تمامی عزل و نصب های دولتی باید با هماهنگی و اعلام نظر نهایی فرماندار باشد که امیدوارم مدیران کل نسبت به این وظیفه ای که قانون برایشان تعیین کرده است کوتاهی نکنند .

وی در پایان‌عنوان کرد: بعنوان‌نماینده عالی دولت در شهرستان تمام قد از اصول و سیاست‌های اجرایی دولت حمایت خواهم کرد و براساس دستور استاندار گیلان موارد شهرستانی را اجرایی خواهم کرد.

وارسته تاکید کرد: قطعا این انتخاب را نمی پذیرم و بعنوان نماینده عالی دولت از سوی استاندار گیلان پیگیر این ناهماهنگی خواهم بود و اعتراضم را اعلام خواهم داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز