خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

عرضه بیش از 3 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۱۹

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بیش از 3 هزار عنوان کتاب با 50 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب 30 ناشر ملی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا عرضه شده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب 30 ناشر ملی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا اظهار داشت: حضور ناشران مختلف و برپایی نمایشگاه‌های کتاب با تخفیف‌های بالا و تسهیلات حمایتی نقش مهمی در تشویق افراد و خانواده ها برای خرید کتاب دارد.

وی اضافه کرد: خانواده‌هایی که در سبد هزینه‌های خود کتاب را نیز در نظر می گیرند بطور یقین این اقدام آنان در آموزش و تربیت  فرزندان‌شان نقش مهمی دارد.

به گفته وی، هرچند که امروز بنا به دلایل مختلف خرید کتاب ازاولویت های اصلی بسیاری از خانواده‌ها و افراد  نیست اما رویکرد جامعه ایرانی رویکردی فرهنگی است و با اندکی تحریک نیاز و ایجاد فضاهای تشویقی به سوی خرید کتاب هدایت می شوند.

وی ادامه داد: آستارا هم به دلیل برخورداری از شهروندانی علاقمند به کتابخوانی از شهرستان های پر انگیزه در این زمینه است که برپایی نمایشگاه های کتاب نقش مهمی در توسعه فرهنگی این شهرستان دارد .

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از سه هزار عنوان کتاب با 50 درصد تخفیف عرضه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز