خبرگزاری کار ایران

امروز برگزار شد؛

جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۳۲۴

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در سال 96 به منظور تصویب صورت‌های مالی و بودجه با حضور 100درصد سهامداران تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه مجمع عمومی به ریاست دکتر گیاهی با حضور نمایندگان صاحبان سهام، اعضای هیئت مدیره آبفای گیلان ، معاونین و مدیران امور تشکیل و بودجه سال 97 و صورت‌های مالی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای سال95 شرکت با گزارش مطلوب حسابرسی به تصویب رسید.

سید محسن حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان گزارش مفصلی از اقدامات و تکالیف خاص هیئت مدیره به مجمع عمومی ارائه کرد و ضمن تشریح عملکرد این شرکت به اهداف و برنامه‌های بودجه سال 97 آبفای گیلان پرداخت.

وی همچنین با تشریح سند چشم‌انداز شرکت و راهبردهای آن، اهداف، خط مشی‌ها و برنامه‌های آتی در رابطه با نیروی انسانی، بازنشستگی، چگونگی پرداخت‌ها را بیان کرد و در این راستا بهره مندی از تسهیلات غیردولتی را جهت اجرای پروژه‌ها و استفاده از روش‌های نوین سرمایه‌گذاری را بسیار حائز اهمیت دانست.

گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن ارائه راهکارهای لازم درباره گزارشات ارائه شده، به بیان انتظارات مجمع در حوزه آب و فاضلاب شهری پرداخت و بر اهمیت تعامل و همکاری با شهرداریها جهت ساماندهی طرح های فاضلاب تأکید کرد.

همچنین در این جلسه گزارش حسابرس مستقل طرحهای تملک دارایی‌های سرمایه ای قرائت و با اظهار نظر مطلوب توسط سازمان حسابرسی، در مجمع عمومی به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز