خبرگزاری کار ایران

در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت اجرا می شود:

نمایش «دیگران» از ٧ تا ١٤ اسفندماه در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۱۸۵

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: نمایش «دیگران» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی کاظمی و تهیه کنندگی حسین عمادی از ٧ تا ١٤ اسفندماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن پور از اجرای نمایش « دیگران » به نویسندگی و کارگردانی مجتبی کاظمی و تهیه کنندگی حسین عمادی ، کاری از گروه تئاتر جهش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از تاریخ ٧ تا ١٤ اسفند ماه ٩٦ از ساعت ١٨ عصر در ٨ سانس در محل سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت افزود: به علت شهادت حضرت ام البنین (ع)  اجرای نمایش در تاریخ ١٠ اسفند ٩٦ قبل از اذان مغرب و ١١ اسفند ٩٦ بعد از اذان مغرب صورت می پذیرد.

به گفته وی؛ در نمایش « دیگران » سید سعید نعمتی ، جابر وثوق ، شیدا خانزاده و نگار خلاق به ایفای نقش می پردازند.

حسن پور اضافه کرد: علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط این نمایش به سایت www.haftsaz.com  مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٠٩١٩٩٣٢٢٦١٥ تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز