خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رشت خبر داد:

اجرای طرح جمع آوری سامانه‌های گندزدایی گازی تاسیسات آبرسانی روستایی

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۷۷۶

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رشت گفت: طرح جمع آوری و جایگزینی سامانه‌های گندزدایی پُرخطرِ در مجاورت مناطق مسکونی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی 2 روستای شهرستان رشت اجرا شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رشت گفت: در راستای این طرح، کلرزن گازی تاسیسات آبرسانی روستای ابراهیم سرا جمع آوری و یک دستگاه کلرزن مایعی جایگزین شد.

علیرضا زُهری، با اشاره به نصب و راه اندازی کلرزن مایعیِ تاسیسات آبرسانی روستای صیقلان ورزل افزود: در مجموع برای اجرای این طرح در 2 روستای یاد شده بیش از 110 میلیون ریال هزینه شد.
 
وی، هدف از اجرای این طرح را ایمن سازی سامانه‌های گندزدایی آب شرب، تامین سلامت کارکنان و ساکنان اطراف تاسیسات آبرسانی و حفظ محیط زیست عنوان کرد.

به گفته زُهری؛ کلرزن های مایعی تاسیسات آبرسانی روستاهای ابراهیم سرا و صیقلان ورزل، کار گندزدایی آب آشامیدنی 750 خانوار را انجام می دهند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 کلرزن گازی تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان رشت توسط واحد کنترل کیفیت امور آبفار این شهرستان جمع آوری و کلرزن های مایعی جایگزین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز