خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان :

راهپیمایی عظیم 22 بهمن نشان‌دهنده قدرشناسی ملت از انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۳۸

نماینده ولی فقیه در گیلان شرکت مردم ایران به‌ویژه گیلان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن را با شور و شعور خواند و گفت: راهپیمایی با شکوه روز 22 بهمن نشان‌دهنده قدرشناسی و وفاداری مردم نسبت به آرمان‌های امام(ره)، شهدا، جانبازان و خدمتگزاران انقلاب است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و ملت ما در مدت 39 سال گذشته ایام تلخ و شیرین بسیاری را مشاهده کرده است.

وی به پیکار ملت ایران برای کسب شیرینی‌ها و از بین بردن تلخی‌ها پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فردا در راهپیمایی 22 بهمن مردم به پاس این نعمت بزرگی که خداوند نصیب آنها کرده، به صورت یکپارچه شرکت می‌کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سرمایه‌ها و نفوس زکیه بسیاری در مدت 39 سال گذشته ملت ایران به ظاهر از دست داده است، تصریح کرد: شهدای بسیاری تقدیم کردیم و هنوز این سیل جاری است.

آیت‌الله قربانی، شرکت مردم ایران به‌ویژه گیلان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن را با شور و شعور خواند و تصریح کرد: راهپیمایی با شکوه روز 22 بهمن نشان‌دهنده قدرشناسی و وفاداری مردم نسبت به آرمان‌های امام(ره)، شهدا، جانبازان و خدمتگزاران انقلاب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز