خبرگزاری کار ایران

دعوت شهردار رشت از عموم مردم جهت حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۲۰

مسعود نصرتی با صدور پیامی از عموم مردم ولایتمدار رشت جهت حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به مشارکت کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار کلانشهر رشت با صدور پیامی از عموم مردم ولایتمدار رشت جهت حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به مشارکت کرد.

در متن پیام مسعود نصرتی آمده است:

چهلمین بهار انقلاب فرا رسید و بار دیگر توفیق حضور در صحنه و خدمت به انقلاب شکوهمند اسلامی نصیبمان شد؛ انقلابی که در بهمن ۵۷ پس از سالها مجاهدت و مبارزه با رهبری و تدابیر عالمانه حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست و در طی سالها، با عبور از گردنه های پر پیچ و خم و سنگ اندازی های دشمنان، با رهنمودهای بی بدیل حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به اهداف والایی دست یافت.

تاریخ معاصر ایران سرشار از غرور و حماسه، عزت و آزادی و پایبندی و ایستادگی است. از سالهای پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا دوران هشت ساله دفاع مقدس و جنگ با رژیم بعثی عراق و همچنین مبارزه با منافقان کوردل و گروهک های تروریستی و موارد متعدد دیگر، همگی در سایه رهنمودهای امام و رهبری و به برکت خون فرزندان این آب و خاک بوده است که کشتی انقلاب به سلامت عبور کرده و به ساحل آرامش رسیده است و وجبی از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتاده است.

امروز وظیفه یکایک ما است به پاس تمام از خودگذشتگی ها و جانفشانی های هم میهنان خود که در راه اعتلای نظام رقم خورده است، بار دیگر حماسه ای از جنس حضور خلق کنیم و با مشت های گره کرده آرمانهایمان را به گوش دنیا برسانیم. مدیران شهری رشت نیز در کنار شما مردم شریف و دوشادوش سایر مسئولین دلسوز نظام، به خیابان ها خواهند آمد و فریاد مبارزه با استکبار سر خواهند داد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز