خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان؛

ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان املش افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۷۲۴

ساختمان‌جدید شبکه‌بهداشت و درمان شهرستان املش با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، نماینده مردم شهرستان املش در مجلس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان املش به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از املش، ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان املش با حضور  قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت،  اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، ریاست و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

این پروژه در فضایی به متراژ 3000 متر مربع و با زیربنای 1500 متر مربع در سه طبقه شامل مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرمانبر، ستاد شبکه و مرکز بهداشت شبکه با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبار طرح تحول سلامت و مشارکت خانواده خیر- سردار شهید سید محمود فرمانبر، ساخته شده است.

گفتنی است،؛ در حاشیه این افتتاحیه، حاضران ضمن بازدید از از بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه های تخصصی، اورژانس و واحد CPR بیمارستان نیکوکار املش، از نزدیک روند خدمت رسانی در این مرکز را مورد بررسی قرار دادند. 

گفتنی است، بیمارستان 32 تختخوابی نیکوکار شهرستان املش با زیربنای 3300 متر مربع در دو طبقه احداث شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز