خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۲۴ پروژه عمرانی در خمام با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۳۵

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان رشت و جمعی از مسئولان ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام افتتاح شد.

به گزارش  ایلنا سیدمحمد احمدی اظهار کرد: هنر کارگزاران و دولتمردان ارکان نظام و هرکسی که در این عرصه به مردم خدمتی را ارائه می کند، دمیدن روح امید به جامعه است.

احمدی با بیان اینکه زندگی بدون انتظار عبث و بیهوده است، تصریح کرد: «امید» نوعی«انتظارمثبت» است، لذا با تمام محدودیت هایی که دولت با آن مواجه است، موظفیم که با خدمت به مردم ، جامعه را به آینده امیدوار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از الزامات هر انقلاب و حکومتی اصل عدالت است، ادامه داد: در شهرستان رشت بنا داریم برای فصل بودجه ریزی سال آینده در بخش‌ها حضور یابیم و به طور عادلانه و براساس اولویت‌ها اقدام به برنامه‌ریزی می‌کنیم. در حال حاضر مطالعات لازم انجام گرفته و می دانیم که روستاها چه کاستی هایی دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در ادامه سخنانش اضافه کرد: باید طبق یک برنامه ریزی زمانبندی شده با همکاری نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مساعدت استاندار محترم اقدام به رفع کاستی ها در سطح شهرستان کنیم.

سید محمد احمدی اعلام کرد: با این اعتبار هزینه شده و بهره‌برداری از این طرح ها در بخش خمام  برای 106 نفر اشتغال‌زایی شده است.

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های خانه بهداشت دافچاه با متراژ ۴۰۵متر و ۷۲متر زیر بنا با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰میلیون تومان در بخش خمام و 11 خانه مددجویی در روستای کویشا، فروشگاه وارش روستای زیرده، پل روستایی دهنه سر شیجان، رستوران آکواریوم، آسفالت راه روستایی تازه آباد خاچکین با حضور سید محمد احمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت و مسئولان در بخش خمام به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز