خبرگزاری کار ایران

نوبخت در آیین بهره برداری از بهسازی راه روستایی گیلان خبر داد؛

اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه مناطق روستایی و عشایری

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۰۲

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین بهره برداری از 152 کیلومتر بهسازی راه روستایی استان گیلان گفت:برای توسعه مناطق روستایی و عشایری اعتبار ویژه‌ای اختصاص داده ایم.

به گزارش ایلنا از شفت، مراسم بهره برداری از 152 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی استان گیلان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار گیلان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، نمایندگان مردم شهرستانهای رشت و فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهری و جمع کثیری از مردم در بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت برگزار شد.

در این مراسم  محمدباقر نوبخت در سخنانی گفت:در توسعه راهها، اولویت با طرح‌هایی است که در آنها مشکلاتی برای مردم وجود دارد، لذا با پیمانکاران قرارداد منعقد و اعتبارات حواله داده شود تا بهسازی راه ها با جدیت صورت گیرد.
وی ادامه داد: برای تکمیل پروژه راه شفت - زنجان تعهد کرده‌ایم ولی در عین حال، لازم است در زمینه احداث راه عشایری، مسائل زیست محیطی بررسی شود و در صورت نبود مشکل ، در برنامه اجرا قرار گیرد. 
معاون رئیس جمهور با اشاره به سد لاسک شهرستان شفت گفت: برای تکمیل فرآیند احداث این سد اگر مشکلی وجود نداشته باشد، در کوتاه ترین زمان آن را اجرایی می کنیم و لازم است استاندار و سازمان برنامه و بودجه، بخش مربوطه را در استان دنبال کنند.
وی با بیان اینکه برای اشتغال جوانان وظیفه بزرگی داریم، افزود: در بودجه سال 97 برای ایجاد یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی، برنامه‌ریزی و بودجه تعریف شده و از استاندار انتطار داریم در بحث اشتغال پیگیری انجام دهد و اگر نیاز به تقویت اعتبار داشته باشد، انجام می گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در خاتمه سخنانش به وضعیت چایکاران استان‌های شمالی اشاره و اضافه کرد: آنچه سهم دولت از پرداخت مطالبات چایکاران بوده، پرداخت شده؛ چنانچه مطالبه‌ای باقی مانده، استاندار اعلام کند تا در دستور پرداخت قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز