خبرگزاری کار ایران

به همت شهرداری رشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

ایستگاه سلامت و انقلاب در پیاده راه فرهنگی رشت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۵۸۴

ایستگاه سلامت و انقلاب جهت ارائه خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره ای در پیاده راه فرهنگی رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، یوسف‌زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان درحاشیه افتتاح ایستگاه سلامت توجه به بیماری‌های غیر واگیر مانند فشارخون و دیابت، سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی و عروقی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ۷۴ درصد از علت مرگ و میرها مربوط به بیماری های غیر واگیر است.

وی هزینه سنگین درمان این بیماری‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: روش‌های پیشگیری از این بیماری ها با روش‌های ساده و معمول امکان‌پذیر است و مهم ترین مسئله‌ای که می‌تواند این بیماری ها را کنترل کند، رژیم غذایی و میزان فعالیت بدنی است.
 
یوسف‌زاده چابک افزایش‌طول عمر جامعه را در گرو پیشگیری از این بیمارها عنوان کرد و گفت: تلاش همکاران ما در حوزه فرهنگ و غذا و دارو بر این امر معطوف است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با تشکر از تلاش و همکاری شهرداری رشت در برگزاری ایستگاه سلامت تصریح کرد: امکانات پیشگیری از بیماری ها باید به راحتی در دسترس شهروندان قرار گیرد.

این ایستگاه تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز