خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان صورت گرفت؛

افتتاح واحد صنعتی سیلندر امید فردا در شهرک صنعتی سفیدرود رشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۸۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان به همراه فرماندار شهرستان رشت و تنی چند از مسئولان استانی به مناسبت ایام ا...دهه مبارک‌فجر واحد صنعتی سیلندر امید فردا را در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افتتاح کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، احمدعلی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به همراه فرماندار شهرستان رشت و تنی چند از مسئولان استانی به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر واحد صنعتی سیلندر امید فردا را در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افتتاح کردند .

احمدعلی شهیدی بیان داشت : شهرک های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت های استان می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم .

 وی در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذار بیان داشت : جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ سرمایه گذاری که از جنس و بدنه صنعت باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت : با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که استان گیلان دارد ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم. این در حالی است که صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین راه حل برای رونق اقتصاد است.

احمدعلی شهیدی با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: دلسوزی برای صنعت استان بسیار شایسته و مهم است که صنایع کوچک بهترین راه حل برای تحقق این امر در استان است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز