خبرگزاری کار ایران

با روشن‌شدن مشعل گاز در روستای پلنگ دره؛

27 روستای رودبار از نعمت گاز بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۶۶

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر آئین افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای رودبار با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و فرماندار رودبار در روستای پلنگ دره این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رودبار، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر آئین افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای رودبار با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در روستای پلنگ دره این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم اکبر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در اردیبهشت امسال کلنگ عملیات گازرسانی به 50 روستای رودبار در همین روستا به زمین زده شد و بحمدالله پس از 9 ماه، 27 روستای صعب العبور این شهرستان بهره مند از گاز شده است.

وی اعلام داشت: در دهه فجر امسال 50 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که بیشترین آنها در شهرستان رودبار است و برای گازرسانی به این 27 روستا 78 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: با گازرسانی به این روستاها درصد بهره مندی روستایی رودبار از 61.2 درصد به 70.3 درصد افزایش یافته است و با اتمام عملیات گازرسانی به 23 روستای باقیمانده، درصد بهره مندی روستایی این شهرستان به 95 درصد افزایش می یابد و رودبار به جمع شهرستان های سبز گیلان می پیوندد.

همچنین در این مراسم میرغضنفری فرماندار رودبار ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان، ابراز امیدواری نمود تا پروژه های خدماتی بیشتری در رودبار به ثمر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز