خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر مطرح کرد:

سلامت جامعه در گرو توجه ویژه به ورزش است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۲۴

فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه سلامت جامعه ما در گرو توجه ویژه به امر ورزش است، گفت: شهرستان رودسر نخبگان ورزشی متخصص و مدال آور فراوانی دارد.

به گزارش ایلنا از رودسر ، علی وارسته بهدانی در مراسم تجلیل از قهرمان اتومبیلرانی کشور با اشاره به اینکه ایران قابلیت هم ردیف شدن با ۵ کشور اقتصادی جهان را دارد، افزود: مهمترین مولفه برای کشور ایران سرمایه‌های انسانی آن است و یکی از سرمایه های انسانی ایران در بخش ورزش ، سرکار خانم حسینیان است .

فرماندار رودسر با بیان این مطلب که می‌توانیم به این سرمایه انسانی افتخار کنیم، اظهار کرد: کسب مقام اول در مسابقات ورزشی فرآیند خاص خود را دارد و اینکه یک شخصی چندین سال بصورت مستمر قهرمانی ایران را کسب کند مطمئنا از تخصص و تسلط و تجربه بالایی برخوردار بوده که توانسته استمرار در قهرمانی را از آن خود کند.

وی با اشاره به سخنان حضرت محمد (ص) در زمینه آموزش خانواده ها به فرزندان افزود: شنا، سوارکاری و تیراندازی از ورزش‌هایی است که به یادگیری آن تاکید شده است و اقتضائات آن زمان حکم می‌کرد برای داشتن قدرت فردی و اجتماعی این سه ورزش را از اساس زندگی قرار دهند.

وارسته بیان داشت : ابزارهایی که یک جامعه یا یک ملت و یا یک فرد برای دستیابی به قدرت برای ارتقا جامعه لازم دارد همین حرفه هاست که بر اساس شرایط و اقتضائات زمانی می توانیم انتخاب و استفاده نماییم.

وارسته با تاکید بر اینکه سلامت جامعه ما در گرو توجه ویژه به امر ورزش است افزود: شهرستان رودسر نخبگان ورزشی متخصص و مدال آور فراوانی دارد و این نشان از ظرفیت و استعداد خوب ورزشی در این شهرستان است که یقینا با این پتانسیل بالا و با کمک یکدیگر و شناسایی نخبگان ورزشی برای ارتقا جایگاه ورزشی شهرستان بیش از پیش می توان قدم برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز