خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر تاکید کرد:

ضرورت باورپذیری نسل جوان در شرایط کنونی جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۲۳

فرماندار رودسربا تاکید بر ضرورت باورپذیری نسل کنونی جامعه بعنوان یک ظرفیت مهم گفت: اعتقاد راسخ دارم باید از همه توانمندی ها ، خلاقیت ها و ظرفیت های نسل کنونی جامعه برای توسعه و ارتقا همه جانبه کشور در شاخص های مختلف بهره گیری کنیم .

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته در نشست صمیمی با مشاوران جوان با تاکید بر ضرورت باورپذیری نسل کنونی‌جامعه بعنوان یک ظرفیت مهم گفت: اعتقاد راسخ دارم باید از همه توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها وظرفیت‌های نسل کنونی جامعه برای توسعه و ارتقا همه جانبه کشور در شاخص های مختلف بهره گیری کنیم. 

وی با اشاره به دستاوردهای ۳۹ ساله انقلاب در بخش‌های مختلف توسعه افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا اینکه بتوانیم خدمات و دستاوردهای نظام را به نسل‌های کنونی پس از انقلاب منتقل کنیم  نسلی که در آن روزها نبوده و آن را درک نکرده، اگر بتوانیم این کار را بدرستی انجام دهیم خواهیم توانست بخشی از دین و تکلیف خود را علاوه بر نسل جوان انقلاب به امام و شهدا ادا کرده باشیم .

وی در ادامه سخنان خود  با اشاره به اینکه امروز جامعه بین المللی در شرایطی قرار گرفته که بصورت شتابنده و فزاینده در حال رشد و حرکت است اظهار کرد : معتقدم جوان کنونی باید این سرعت و شتابندگی را بخوبی در نظر گرفته و در این مسیر حرکت کند.

فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه باید نسل جوان را در شرایط و با تغییرات جدید باور داشته باشیم تصریح کرد : وظیفه مدیران شنیدن بیان و اندیشه جوانان است و ضروری است بخشداران نیز نسبت به تشکیل جلسه مدون با جوانان برنامه ریزی کنند .

وی ادامه داد : تعاملات و گفتگو با جوانان باید جدی گرفته شود و به تعبیر رهبری معظم کرسی های آزاد اندیشی در مراکز آموزشی باید تقویت و اجرایی شود چرا که نیاز و ضرورت جامعه امروزی ما گفتگو و تعاملات است 

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه جوانان از نگاه ایده آلیستی فاصله بگیرند افزود  : نگاه رئالیسم و واقع گرایانه بهتر و سریعتر جوانان را به هدف می رساند که آرزویم این است تمام جوانان یکروزی مسئول شوند تا مشکلات را از نزدیک لمس نمایند 

وی با تاکید بر اینکه به نسل جوان بقبولانیم که از نگاه پشت میزی فاصله بگیرند افزود : یکی از ویژگی های انسان موفق ریسک پذیری است و این بدان معناست جوانان با وظیفه دولت که همان حمایت و نظارت است به پیش روند و به اهداف خود دست یابند 

وارسته با بیان این مطلب که شفافیت در دولت تدبیر و امید بخوبی مشاهده می شود اظهار کرد : یکی از نگاههای دولت واگذاری است و شفافیت اولین قدم برای واگذار کردن مسئولیت در بحث های مختلف به جوانان است که اکنون بدرستی در حال انجام است .

نماینده عالی دولت در این نشست افزود : طرح های خوب دولت در زمینه اشتغال مورد توجه جوانان قرار گیرد و جوانان می توانند با ارائه طرح های توسعه روستایی و حتی اشتغال خانگی دغدغه بیکاری را مرتفع سازند.

فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه جوانان ما صاحب فکر و اندیشه هستند افزود : جوانان باید به موارد اساسی جامعه توجه داشته باشند و با تشکیل بانک اطلاعاتی می توانیم نخبگان جوان شهرستان رودسر را شناسایی نماییم و در همان راستا به موارد اساسی شهرستان با علم و اطلاع و فناوری بپردازند .

نماینده عالی دولت در رودسر انتظارات خود را از جوانان اینگونه بیان داشت و افزود : جوانان خود را درگیر طرحها و پروژه ها کنند و دولت نیز وظیفه حمایت دارد که این وظیفه در دستور کار و در حال اجراست .

وارسته افزود: نگاه ویژه به جوانان و بانوان در دستور کار دولت است که در حال آماده سازی و مقدمات هستیم تا با تهیه شناسنامه مدون جوانان و بانوان از ظرفیت آنان بدرستی استفاده نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز