خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان عنوان کرد:

مردم لاهیجان شایسته بهترین‌ها هستند/ بودجه97 شهرداری را با افزایش77 درصدی تقدیم شورا کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۷۰

شهردار لاهیجان با بیان اینکه مردم شهر لاهیجان شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: امسال بودجه 84 میلیارد تومانی شهرداری را با 77 درصد افزایش تقدیم پارلمان محلی دادیم.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در مراسم افتتاح خانه کشتی شهرداری این شهر که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، اظهار داشت: در سومین روز از ایام پر برکت دهه مبارک فجر بسیار به خود می‌بالیم که نماینده عالی دولت میهمان شهر زیبای لاهیجان، پایتخت چای و شهر نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران هستند و در این روزهای خاطره انگیز که انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و با رهبری مردی بزرگ به پیروزی رسید، پروژه‌های عمرانی شهرداری لاهیجان با حمایت و پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی و تلاش کارکنان شهرداری با دستان استاندارگیلان به بهره برداری می رسد.

کاظمی افزود: لاهیجان به عنوان شهری نمونه و گردش پذیر همه ساله میزبان میلیون ها مسافر داخلی و خارجی است و فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای رفاه شهروندان و مسافران بر عهده مدیریت شهری می باشد و در کنار عمران و آبادانی به دغدغه مقام معظم رهبری برای توجه به برنامه های فرهنگی نیز نگاه بسیار ویژه ای داریم و امسال افتخار داشتیم که در آستانه دهه مبارک فجر با محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی این ایام را با کلام آسمانی قرآن آغاز نماییم و به استقبال جشن پیروزی انقلاب اسلامی برویم.

شهردار لاهیجان گفت: پروژه های عمرانی شهرداری شامل خانه کشتی، پل فرهنگیان و پارک بانوان با اعتباری بالغ بر 25.500.000.000 ریال از محل درآمدهای شهرداری و اعتبارات استانی بوده که خانه کشتی شهرداری با مساحت زمین 1095 متر مربع و بنای مسقف 801 متر مربع، با اعتبار 13.500.000.000 ریال که از این مبلغ 7.000.000.000 ریال اعتبارات استانی و مابقی از محل درآمدهای عمومی شهرداری است و برای 10 نفر از همشهریان عزیز جهت فعالیت مستقیم در این مجموعه اشتغال ایجاد خواهد شد .

وی ضمن یاد از روانشاد استاد جلال انصاری پدر ورزش لاهیجان، مرد ادب و اخلاق و رییس اسبق تربیت بدنی لاهیجان گفت: ورزش این شهرستان مدیون این مرد بزرگ است و از زحمات تمامی عزیزان و مدیران شهری و شورایی در سالیان ماضی که بنای این تصمیم را گرفتند، قدردانی می نمایم.

شهردار لاهیجان افزود: مردم فهیم شهر لاهیجان شایسته بهترین ها هستند. امسال بودجه 84 میلیارد تومانی شهرداری را با 77%  افزایش تقدیم پارلمان محلی نمودیم.

کاظمی در خصوص عملکرد شهرداری در بارش برف اخیر گفت: همزمان با بارش نعمت الهی برف که در شهر لاهیجان نیز بیش از 40 سانتی متر در نقاط مختلف بر زمین نشست، با تدابیر فرماندار محترم و تشکیل ستاد عملیات زمستانی شهرداری در مرکز ستاد بحران شهری در کنار اعضای محترم شورای اسلامی شهر و حضور همه کارکنان عضو ستاد توانستیم با عملکرد مناسب این برف را به شادی و نشاط اجتماعی برای مردم تبدیل کنیم و استقبال گسترده از جشنواره ساخت آدم برفی در روز بعد از بارش برف نشان از رضایت شهروندان لاهیجان از خادمان خود در شهرداری و شورا بوده است.

شهردار لاهیجان تصریح کرد: با ولی نعمتان خود عهد می بندیم با تلاش و کوشش فراوان برای توسعه و عمران و آبادانی شهر لاهیجان حرکت نماییم تا بتوانیم این شهر تاریخی و بزرگ را همچون نام آن در تاریخ درخشان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز