خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان گیلان:

خط انقلاب، خط دفاع از مستضعفان و مظلومان است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۰۲

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه وحدت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد:‌ خط انقلاب، خط دفاع از مستضعفان و مظلومان است.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر با عزم و اراده عمومی ملت ایران در راستای حق طلبی و ظلم ستیزی پدید آمد.

این مقام ارشد انتظامی‌خودباختگی رژیم پهلوی در مقابل استکبار را یکی از عوامل‌سقوط این حکومت دانست و اضافه کرد: امروز ایران در جبهه نخست مبارزه با استکبار جهانی است.

وی دهه مبارک فجر را مقطع رستگاری ملت ایران توصیف کرد و افزود:‌ نهضتی که امام خمینی(ره) آغاز کرد، الگوی همه آزادی خواهان در جهان شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره به معنویات متکی بوده است، تصریح کرد: چشم تمام دنیا هنوز هم به انقلاب ایران معطوف است.

سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه وحدت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد:‌ خط انقلاب، خط دفاع از مستضعفان و مظلومان است.

این مقام ارشد انتظامی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تجدید میثاق ملت با آرمان‌های انقلاب و تجدید قوای نیروهای انقلابی برشمرد و اظهار داشت: اقتدار و امنیت امروز ایران در سایه انقلاب به دست آمده و آحاد ملت باید برای حفظ این آرامش و ثبات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خداوند در قبال اعطای هر نعمتی ، تکلیفی متناسب با آن تعیین کرده است، تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ بود و حفظ این میراث عظیم نیز یک تکلیف بزرگ به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان گیلان روحیه شهادت‌طلبی جوانان انقلابی را ستود و اضافه کرد: فرزندان راستین انقلاب اسلامی امروز در قامت مدافعان حرم، از اسلام پاسداری می‌کنند.

سردار اسحاقی با اشاره به تدین، تعهد و روحیه انقلابی مردم گیلان، خاطرنشان کرد: شهروندان گیلانی نیز همانند سایر مردم کشور قدردانی‌ خود را نسبت به بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و آرمان‌های این نظام الهی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز