خبرگزاری کار ایران

امکان برگزاری جلسات ویدئوکنفرانس با راه اندازی شبکه وایرلس در شرکت گاز گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۵۵۵

با اتمام عملیات اتصال ادارات گاز استان به شبکه پرسرعت وایرلس، اولین جلسه ویدیویی رؤسای ادارات گاز شهرستان ها با مدیرعامل گاز گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این جلسه مدیرعامل گاز گیلان با معاون بهره برداری، روسای بهره برداری مرکز استان و شهرستان ها و روسای ادارات 13 شهرستان به گفتگو پرداخت و با اجرای بدون نقص این جلسه ویدیویی مقرر گردید تا در آینده بسیاری از جلسات ادارات از این طریق صورت پذیرد.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این خصوص اظهار داشت: در سال جاری عملیات اتصال ادارات گاز به شبکه وایرلس به پایان رسید و هم اکنون 39 اداره گاز در گیلان به این شبکه متصل هستند.

وی اظهار داشت: با به ثمر رسیدن این پروژه هم اکنون تمامی ادارات گاز استان با سرعتی بیش از 100 مگابیت بر ثانیه به اداره مرکزی متصل می باشند که این میزان نسبت به گذشته بیش از 50 برابر افزایش سرعت داشته است

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان مهم ترین مزایای این پروژه را صرفه جویی در وقت و هزینه، امکان برقراری تماس همزمان چند طرفه و بدون محدودیت، حذف خطرات و مشکلات ناشی از مسافرتهای شغلی عنوان کرد.

 واحد فن آوری اطلاعات گاز گیلان در شش ماهه دوم سال جاری با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون ریال، با ایجاد و پیاده سازی بستر مناسب نرم افزاری و نیز تهیه سخت افزارهای مورد نظر، اقدام به راه اندازی ویدئو کنفرانس در سطح شهرستان های استان کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز