خبرگزاری کار ایران

حسین اکبر خبر داد:

افتتاح طرح گازرسانی به 5 روستای کوهستانی شهرستان سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۵۱

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به 5 روستای کوهستانی شهرستان سیاهکل خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر اظهار داشت: برای گازرسانی به 5 روستای تاریک دره، پیشکلیجان پایین و پیشکلیجان بالا، تکام و جلیسه در مجموع بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به نقش‌حیاتی گاز در توسعه اقتصاد استان اظهار داشت: گازرسانی به این روستاها زمینه مهاجرت معکوس از شهر به روستا و رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک و محلی را فراهم می سازد.

اکبر اظهار داشت: با گازدار شدن این روستاها در دهه فجر امسال مجموع روستاهای گازدار شهرستان سیاهکل به 112روستا و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی این شهرستان به 87.2 درصد می رسد.

وی ادامه داد: برای گازرسانی به این 5 روستای صعب العبور، بیش از 23 کیلومتر شبکه گذاری و 305 انشعاب گاز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به مشکلات اجرایی گازرسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور گیلان، از همکاری و همراهی همه سازمان های دولتی استان بالاخص استانداری گیلان تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تعریف کمیته تخصصی گاز اجرای پروژه های در دست اجرا تسریع یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز