خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

برخی دستگاهها به اهمیت پروژه راه آهن آستارا - آستارا پی نبرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۲۹۹

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت : هنوز برخی دستگاههای اجرایی به اهمیت‌های مختلف ملی و فراملی پروژه راه آهن آستارا - آستارا پی نبرده اند و با نگاه بخشی به آن می نگرند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در حاشیه بازدید از روند اجرای این پروژه ملی بیان کرد: گاهی مشاهده می‌شود برخی مدیران با هدف رعایت برخی مقررات و قوانین سازمانی ممانعت‌هایی را در روند اجرای این طرح ایجاد می کنند که زیبنده نیست و بسیاری از مداخلات انجام گرفته می تواند در جلسات مشترک برطرف شود و در سالجاری هم با اقدامات استانداری و فرمانداری شهرستان مشکلات رفع شده است.

وی اظهار داشت: اجرای این پروژه ریلی که براساس توافقات انجام گرفته بین سران دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان انجام می‌شود دارای اثرات مختلف در ابعاد تعریف شده منافع ملی است که گاهی به دلیل عدم درک صحیح برخی مدیریت ها مشکلاتی در اجرا ایجاد می شود که جز به هدر دادن فرصت زمان و هزینه های آن سودی ندارد.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه همه در مقابل قانون باید تعظیم فرود آوریم و فصل الخطاب نیز قانون است یاد آور شد: در همین قانون نیز راهکارهایی برای برون رفت از بن بست ها پیش بینی شده است که به جای آنکه در آخر و پس از بروز مشکلات و چالش ها به سراغ آن رویم بهتر است مدیران با تدبیر بیشتر در ابتدا راهکارها و چالش ها را پیش بینی و بر اساس ضوابط راهکار ارائه دهند.

رنجکش اضافه کرد : براساس زمان تعریف شده این پروژه باید به سرانجام برسد و انتظار داریم مدیران سطوح مختلف ملی و استانی و شهرستانی با در نظر گرفتن منافع ملی در هر چه سریع‌تر به نتیجه رسیدن آن همت گمارند.

وی ضمن تشکر از همراهی‌هایی که از سوی مدیران استان در  رفع مشکلات اجرایی شدن این پروژه داشته اند یاد آور شد: بزودی اولین بار آزمایشی از مبدا جمهوری آذربایجان به مقصد بارانداز راه آهن آستارای جمهوری اسلامی ایران رونمایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز