خبرگزاری کار ایران

در پایان اجلاس سرمایه‌گذاری استان صورت گرفت؛

امضای 5 تفاهمنامه‌ سرمایه‌گذاری شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۷۳

در خاتمه اجلاس سرمایه‌گذاری ، احداث مجموعه اقامتی ورزشی، پروژه سرمایه گذاری در بوستان ملت، شهر الکترونیک، سینما ۶ بعدی و پارکومتر عناوین تفاهم نامه‌های امضا شده بود.

به گزارش ایلنا از رشت، در بخش پایانی روز دوم اجلاس سرمایه گذاری شهرداری کلانشهرهای کشور ۴ تفاهم نامه سرمایه گذاری به امضای شهردار رشت رسید.

پروژه سرمایه گذاری بوستان ملت

نخستین تفاهم نامه امضا شده در بخش پایانی اجلاس، مابین دکتر نصرتی شهردار رشت و آقای بشیر امینی به منظور ایجاد مسیر تجاری با طرح شهرداری رشت به امضا رسید.

احداث مجموعه اقامتی ورزشی

دومین تفاهم نامه نیز مابین شهردار رشت و دکتر تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت در زمینه ایجاد مجموعه اقامتی ورزشی بود.

تن زاده که مدرک تحصیلی دکترای عمران نیز دارد طی سخنانی گفت: پس ا ز ۱۸ سال برای سرمایه گذاری به شهر خود برگشته ام که در اولین اقدام تملک باشگاه بزرگ و ارزشمند سپیدرود انجام شد.

وی افزود: طی سخنانی که با دکتر نصرتی شهردار رشت مطرح شدبا توجه به نیاز به احداث کمپ ها و هتل های ورزشی تصمیم به سرمایه گذاری در این حوزه گرفتیم.

مالک سپیدرود با اشاره به سوابق سرمایه گذاری خود و همکاری با شهرداری تهران، وزارت راه و در اختیار داشتن کارخانه هایی در شهرک های صنعتی تهران اظهار داشت: سرمایه گذار نیاز به اطمینان در خصوص بازدهی سرمایه دارد و از سوی دیگر در مباحث حقوقی پروسه های زمان بر باید کوتاه شود.

تن زاده همچنین با اشاره به مدیریت مدبرانه شهردار رشت نسبت به دیدن خروجی اقدامات در آینده نزدیک اظهار امیدواری کرد.

 تفاهم نامه راه اندازی پارکومتر

موسی جاذب طرحی برای پارک حاشیه ای خیابان (پارکومتر) ارائه کرده است که موضوع سومین تفاهم نامه بود.

تفاهم نامه شهر الکترونیک

رضا رمضانپور به نمایندگی از آقای کسایی نیز در حوزه فناوری اطلاعات تفاهم نامه ای در خصوص شهر الکترونیک و هوشمند و زیرساختهای گردشگری به امضا رساند.

تفاهم نامه سینما ۶ بعدی

رضا پورربانی سرمایه گذار جوان نیز تفاهم نامه با شهردار رشت در زمینه احداث سینما ۶ بعدی به امضا رساند.

وی پیش از این در خمام، آستانه اشرفیه و خشکبیجار نیز سینماهای ۶ بعدی راه اندازی کرده بود.

پورربانی که چندین ثبت اختراع نیز در کارنامه دارد قصد دارد چهارمین سینما ۶ بعدی خود را در بوستان ملت رشت راه اندازی کند و نسبت به راه اندازی سینما شش بعدی در شهرهای مختلف اظهار تمایل کرده است.

وی کارشناسی تجهیزات پزشکی و دکترای برق گرایش قدرت دارد.

پورربانی اظهار داشت: قراردادهای قبلی سینما ۶ بعدی او به صورتBOT و ۵ تا ۶ ساله بوده است.

شایان ذکر است در این اجلاس دو روزه، روز گذشته نیز ۸ تفاهم نامه و یک موافقت نامه به امضای شهردار رشت رسید. صبح امروز هم تفاهم نامه ای در زمینه احداث کارخانه بازیافت زباله و تبدیل به انرژی امضا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز