خبرگزاری کار ایران

رنجکش در بازدید سرزده از برخی ادارات:

وظیفه ادارات پاسخگویی به مردم و هدایت مناسب آنها برای رفع مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۹۰

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: از وظایف مهم ادارات و مدیران آنها پاسخگویی درست به مردم و هدایت مناسب آنها برای رفع مشکلات است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در بازدید سرزده از برخی ادارات شهرستان مرزی استارا اظهار داشت : کمترین توقع مردم پاسخگویی و تکریم آنان توسط مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان است که باید تلاش شود رضایتمندی آنان جلب شود.

وی اضافه کرد: گا هی اوقات گزارش‌هایی به فرمانداری در خصوص عدم پاسخگویی مناسب دستگاه های اجرایی به مردم و مراجعین ارسال می شود که این زیبنده مدیران شهرستان نبوده و همه باید خود را خدمتگزار مردم و پاسخگوی به مطالبات آنها بدانند.

 وی ادامه داد: اگر مدیری خود را در جایگاهی نمی‌بیند که تکریم ارباب رجوع داشته باشد بهتر است مجموعه مدیریتی را ترک کند.

 به گفته فرماندار آستارا ،همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم در آن جایگاه قرار گرفتند و هیچ منتی نباید داشته باشند، بلکه سزاوارترین آنها کسی است که بتواند رضایتمندی عمومی را بهتر فراهم آورد.

وی ضمن تشکر از خدمات کارکنان و مدیران شهرستان آستارا، دقت در ارائه خدمات و راهنمایی درست برای رفع مشکلات مردم را از ضرورت های حوزه مدیریتی عنوان و خواستار برخورد مناسب و تکریم مردم شد .

رنجکش یادآور شد: گاهی اوقات به دلیل عدم انجام به موقع وظایف و راهنمایی در ست مراجعین توسط دستگاه های اجرایی هزینه‌هایی متوجه مردم می شود که شایسته نیست و مدیران می بایست دقت لازم را در این زمینه داشته باشد زیرا کاری که ممکن است با مراجعه در یک روز به اتمام برسد امکان دارد چند روز موجب سرگردانی مراجعه کنندگان شود.

 وی خواستار رعایت حق شهروندی و پاسخگویی به مطالبات مردم توسط دستگاه اجرایی شد و افزود : تمام تلاش مدیران شهرستان باید کاهش هزینه مردم باشد .

 فرماندار آستارا  از ادارات کار، تعاون و امور اجتماعی، شرکت گاز، پارک علم و فناوری و بنیاد شهید بازدید و با مراجعین و مدیران این دستگاه‌ها به گفتگو نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز