خبرگزاری کار ایران

در اجلاس سرمایه‌گذاری شهرداری کلانشهرهای کشور صورت گرفت؛

انعقاد تفاهمنامه احداث کارخانه بازیافت زباله و تبدیل آن به انرژی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۸۵

در دومین روز اجلاس کمیته معاونین و مدیران سرمایه‌گذاری شهرداری کلانشهرهای کشور تفاهمنامه احداث کارخانه بازیافت زباله و تبدیل آن به انرژی به امضا رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، در دومین روز از نشست فصلی کمیته معاونین و مدیران سرمایه گذاری شهرداری کلانشهرهای کشور که در راستای ارائه بسته های سرمایه گذاری، مشکلات این حوزه در سالن اجتماعات هتل کادوس رشت برگزار شد، تفاهمنامه ای با موضوع احداث کارخانه بازیافت زباله و تبدیل آن به انرژی با استفاده از فناوری پیشرفته KDV آلمان توسط سرمایه گذار المانی ALPAKAT و شرکت سازا دژ ایران منعقد شد.

قبل از امضای تفاهمنامه دکتر نصرتی با تاکید بر اینکه کلانشهر تهران بزرگترین حجم زباله در کشور را به خود اختصاص داده است، در پیشنهادی از دکتر هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور آماتیس رابین و مشاور نیروگاه پسماند سوز شهرداری تهران خواست که با مطالعه پروژه احداث کارخانه بازیافت زباله و تبدیل آن به انرژی با استفاده از فناوری پیشرفته KDV آلمان نتایج بدست آمده را به شهرداری رشت جهت انجام هرچه سریعتر این پروژه در رشت اعلام کند.
 
 مدت این تفاهم نامه حداکثر ۶ ماه می باشد که از تاریخ تکمیل امضا و ابلاغ از سوی طرف اول نافذ بوده و طی مدت ۲ ماه طرفین متعهدند قراردادهای تفصیلی حاضر را تنظیم و با توافق یکدیگر پس از تصویب در هیات عالی سرمایه گذاری و شورای اسلامی شهر امضا و مبادله کنند.
 
 گفتنی است تفاهم نامه فوق در ۹ ماده و در سه نسخه به امضا شهردار و شرکت سازادژ ایران رسید.

در نشست صبح امروز علاوه بر مسعود نصرتی شهردار رشت، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا و رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری و مریم گل احضار رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت به نمایندگی از مدیریت شهری رشت و جمعی از کارشناسان حوزه سرمایه گذاری شهرداری کلانشهرهای کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز