خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

دانشگاه‌آزاد گیلان دارای امکانات زیربنایی منحصر به فرد است

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۶۲۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان مطرح کرد: دانشگاه آزاد استان گیلان دارای امکانات زیربنایی منحصر به فرد است.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشستی صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیدار کرد.

مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در این دیداربا بررسی کیفی مدارس استان گیلان، گفت: مدارس ما با کیفیتی که دارند باید بهترین تحلیل را برای خانواده ها و مردم داشته باشند و تحلیل ما از این مسئله، مدارسی هستند که قابلیت جذب دانش آموز را در سطوح بالاتری دارند و مردم نیز خواهان این چنین مدارسی هستند.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در پیشرفت کشورها، بیان کرد: مدارس و دانشگاهها زیربنای تعالی کشور هستند و باید از نیروهای متخصص که حاصل تربیت آموزش و پرورش و دانشگاهها هستند، استفاده بهینه شود وبسیاری از مدارس دارای تقاضای زیادی هستند که در بین آنان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی دارای قابلیت های بسیار خوبی بوده که می تواند در استان گیلان یاری دهنده ما در امرآموزش باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان تصریح کرد:  انتخاب مدیران و مسئولین مدارس سما حق مسلم دانشگاه آزاد اسلامی است که باید با دقت نظر و حساسیت نسبت به مدیران خود اقدام کند.

حاجتی با اشاره به امکانات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خاطر نشان کرد:  دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دارای امکانات زیربنایی منحصر بفرد است و وجود املاک و سرمایه های قوی این دانشگاه از نظر زیرساخت و پیشرفت های بسیار بالایی که دارد می تواند ضمن موثر بودن در آموزش فرزندان این مرز و بوم ، می تواند یاری دهنده دولت و مدیران دولتی در رفع مشکلات استان باشد.

وی تعامل بین مراکز دولتی و خصوصی را خواستار شد و بیان کرد: در سایه تعاملات مختلف خصوصا تعامل حوزه های فرهنگی می توان کارهای بسیار خوب و بزرگی در سطح استان انجام داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان همچنین اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با اعتماد سازی در بدنه جامعه باید به شکلی با دیگر مراکز علمی رقابت کند که اعتماد دانش آموزان و خانواده هایشان را جلب کند که مطمئنا در این راه توفیقات زیادی را کسب کرده است.

ابراهیم چیرانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر گسترش کمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دریک دهه اخیر اذعان کرد:  بعضی از مراکز علمی و دانشگاهی رشد کمی بیش از حدی را داشته که در حال حاضر با مشکلات زیادی روبرو هستند دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با داشتن اعضای هیات علمی تمام وقت مجرب و متخصص در شاخه ها و رشته های مختلف، همگام با دیگر دانشگاههای معتبر درحال پیشرفت بوده و افتخار آن را دارد که نسبت استاد به دانشجو در مقایسه با دانشگاههای استان وضعیت بهتری را دارد.

وی تصریح کرد:  دانشگاههای آزاد اسلامی در استان گیلان با تاسیس آزمایشگاهها و کارگاههای پیشرفته و منحصر به فرد در آینده به سوی گسترش رشته های فنی و حرفه ای پیش خواهد رفت و خواهد توانست در سالهای آینده نسبت به پرورش نیروهای متخصص جامعه اقدام کند.

دکتر چیرانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توانسته است موفق به کسب چند مجوز راه اندازی و تاسیس هنرستانهای فنی و حرفه ای در سطح استان شود که خود نشانه ای از پیشرفت و حرکت مدارس سما استان به سمت آموزش نیروهای جوان و متخصص است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: «وجود مدارس سما یکی از مصادیق ارتباط نزدیک آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدواریم این همکاری ها افزایش یابد.

لازم به ذکر است در این دیدار بر گسترش همکاری های دو جانبه بین آموزش و پرورش استان گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی تأکید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز