خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مطرح کرد:

سیاست دولت در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی برای صنعتگران است

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۸۲۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: سیاست دولت در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی برای صنعتگران است .

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با تاکید بر اینکه دولت در تلاش است تا نرخ سود تسهیلات به صنعتگران را کاهش دهد، مطرح کرد: در حال حاضر نرخ سود تسهیلاتی که به صنعتگران پرداخت می‌شود، 18 درصد است و دولت در تلاش است تا این نرخ سود را کاهش دهد.

احمد علی شهیدی با بیان اینکه مگر حاشیه سود صنعت چه قدر است که باید 18درصد سود حاصله به بانک‌ها پرداخت شود، افزود: معمولاً حاشیه سود صنعت به کمتر از 10 درصد می‌رسد و صنعتگران قادر به پرداخت سود تسهیلات با نرخ 18 درصد نیستند.

وی همچنین به مسائل بیمه در شرکت‌های صنعتی و فرازوفرودهای آن اشاره کرد و گفت: سیاست دولت در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی برای صنعتگران است .

شهیدی با اذعان به اینکه در حال حاضر 30 درصد حقوق توسط صاحبان صنایع و شرکت‌ها به بیمه پرداخت می‌شود و این هزینه سنگین برای تولیدکننده بسیار مضاعف است، تصریح کرد: تحمیل هزینه‌های سنگینی همچون سهم بیمه کارفرما، هزینه‌های تولید را افزایش می‌دهد و با افزایش تولید قیمت تمام‌شده محصول نیز افزایش‌یافته و محصول خروجی توان رقابت خود را در بازار از دست می‌دهد.

وی در خصوص وضعیت مالیات بر شرکت‌های صنعتی توضیح داد: دولت در نظردارد نرخ بهره و مالیات را کاهش دهد اما در حال حاضر این کار برای دولت با توجه به کمبود منابع مالی کار آسانی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز