خبرگزاری کار ایران

علی مقصودی خبر داد:

اضافه شدن ۵۰ دستگاه خودروی عملیاتی توسط بخش خصوصی به ناوگان شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۷۶۵

معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: ۵۰ دستگاه خودروی عملیاتی توسط بخش خصوصی به ناوگان شهرداری اضافه می شوند

به گزارش ایلنا از رشت، معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه شهرداری برای ایام برف بالغ بر۵۹ دستگاه پیش‌بینی کرده است، اظهارداشت: از این تعداد، ۱۷ دستگاه دارای تیغه برف روب بوده و شهرداری در مجموع دارای ۱۸ دستگاه تیغه برف روب است .

به گفته علی مقصودی شهرداری از ۱۱ دستگاه لودر، ۶ دستگاه بیل بکهو ، ۱۱ دستگاه بابکت و یک دستگاه بیل مکانیکی برخوردار بوده ودر مجموع ۵۰ دستگاه تخصصی دارد .

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نیروی عملیاتی در سازمان ها و مناطق پیش بینی شده اند خاطر نشان کرد: ۳۷۵ نیروی پاکبان تحت امر سازمان مدیریت پسماند و ۲۵۵ نفر از نیروهای فضای سبز در ایام برف خدمت رسانی می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت‌تصریح کرد: ۵۰ دستگاه خودروی عملیاتی توسط بخش خصوصی به ناوگان شهرداری اضافه می شوند.

کمبود نیروی انسانی یکی از مشکلات اساسی در سال گذشته بود

مقصودی کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات اساسی در سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: بر این اساس امسال ۱۷ نیرو به عنوان راننده اتوبوس از سازمان عمران آماده همکاری شدند‌ .

وی همچنین‌گفت: اولویت با پاکسازی مسیرهای درجه یک است و برای نیروهای خدمات رسان در ایام بحران ، غذا و لباس گرم تهیه می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز