خبرگزاری کار ایران

با هدف پاسخگویی به سئوالات واحدهای صنعتی؛

کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی انزلی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۲۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: هدف از برگزاری این کلینیک ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سئوالات واحدهای صنعتی است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، احمدعلی شهیدی گفت: برگزاری کلینیک صنعتی‌سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی انزلی با حضور مشاوران حوزه‌های تخصصی استاندارد، انرژی و ایمنی و بهداشت حرفه‌ای hsee ، عارضه یابی و بهینه سازی خطوط تولید ، مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری، مدیریت منابع انسانی و سیستم‌های مدیریت کیفیت و حسابداری و مالی و ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان و حوزه های مربوط از جمله اهم تخصص‌های ارائه شده به واحدهای صنعتی این شهرک است.

وی بیان داشت : این کلینیک با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی استان و توانمندی مشاوران بخش خصوصی به ارائه خدمات کسب و کار به صاحبان صنایع پرداختند .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : در این کلینیک حدود 30 واحد صنعتی مشارکت داشتند و از خدمات کلینیک استفاده کردند .

شهیدی افزود : هدف از برگزاری این کلینیک ارائه مشاوره مناسب و رایگان به واحدهای صنعتی و پاسخگویی به سئوالات حوزه های مطرح شده است.

وی در پایان بیان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در راستای اجرای کلینیک های صنعتی برگزاری 2 کلینیک صنعتی را در بهمن و اسفند ماه 96 در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز