خبرگزاری کار ایران

در سالن نیروی انتظامی گیلان برگزار شد؛

بخش ویژه شهر خلاق رشت در نخستین جشنواره ملی مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۲۲۸

آیین اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری بسیج رسانه، با تقدیر از فاطمه شیرزاد و فاطمه قدیمی به عنوان فعال فرهنگی با موضوع مفاسد اقتصادی در سالن نیروی انتطامی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در نخستین دوره جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری بسیج رسانه، شهرداری رشت نیز با بخش ویژه شهر خلاق و اقتصاد پایدار حضور یافت.

در آیین اختتامیه این جشنواره از فاطمه شیرزاد سخنگو و رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا و فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رشت و مدیر برنامه های یونسکو در شهر خلاق رشت، به عنوان فعال فرهنگی تقدیر شد.

در آیین اختتامیه این جشنواره از فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رشت و مدیر برنامه‌های یونسکو در شهر خلاق رشت، به عنوان فعال فرهنگی و اقتصادی تقدیر شد.

ضرغامی: خبرنگاران آزاد در بسیاری از مواقع از برخی رسانه‌های حکومتی موفق تر عمل می‌کنند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی کشور در این مراسم اظهار کرد: رسانه نه شغل بلکه آرمان است و علاقه و عشق به این حرفه موجب ثابت قدمی خبرنگاران و هدایت افکار عمومی می شود.

عزت الله ضرغامی گفت: رسانه منتقل کننده پیام به مخاطب است و ارائه آن باید صحیح انجام شود.

وی افزود: خبرنگاران آزاد در بسیاری از مواقع از برخی رسانه های حکومتی موفق تر عمل می کنند.

این مسئول همچنین خطاب به نیروهای امنیتی نیز خاطر نشان کرد: اجتهاد در رسانه باید به دست اصحاب رسانه سپرده شود .

ضرغامی تاکید کرد: کشور نباید در مقابل پیام رسان خارجی ضعیف عمل کند و از رسانه های ملی و مجازی انتظار می رود اقدامات اثر بخشی که منجر به حل مشکلات کشور شود انجام دهند.

جعفری: گیلان با داشتن پتانسیل های فراوان در رسانه، از برترین ها در کشور است

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نیز با گرامیداشت یاد شهدای گیلان به ویژه شهدای بسیج رسانه و مدافع حرم، ضمن ارائه گزارش عملکرد این سازمان گفت: گیلان با داشتن پتانسیل های فراوان در رسانه، از برترین ها در کشور است و انسجام خبرنگاران در این استان، بی نظیر و زبانزد است.

‌محسن جعفری با اعلام اینکه ۱۲۰۷ اثر به این جشنواره رسیده است خاطر نشان کرد: از این تعداد، ۱۵ درصد مربوط به آثار ملی بود.

وی افزود: استان های گیلان، تهران، اردبیل و قم بالاترین آمار شرکت در این جشنواره را داشتند.

در آیین اختتامیه نخستین‌جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری علاوه بر عزت الله‌ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی کشور، سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، فاطمه شیرزاد سخنگو و رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری، محمدحسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و محمد حسن علیپور عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر رشت، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و اموربین الملل و مدیر برنامه های یونسکو در شهر خلاق رشت، محسن جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، سردار‌ محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز