خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز گیلان در بیستم اردیبهشت سال آینده

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۰۲

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در بیستم اردیبهشت سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، صبح امروز دومین جلسه ستاد برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گیلان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و سایر اعضای ستاد در اتاق مدیرکل برگزار شد.

مقدم مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان گیلان، در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های اعضای ستاد، تاکید کرد: جشنواره باید به بهترین نحو در جهت تکریم خیرین برگزار شود.

 وی با بیان اینکه بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در بیستم اردیبهشت سال آتی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: خیرین محترم مدرسه ساز به عنوان نمادی از مشارکت ماندگارترین عمل را از خود به یادگار می‌گذارند و باید به بهترین نحو شایسته مورد تقدیر قرار گیرند.

 مقدم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پروژه های خیّری باید به صورت زیبا و با معماری جذاب طراحی و احداث شوند، یادآور شد: زیباترین ابنیه های استان باید فضاهای آموزشی باشند.

در ادامه اعضای ستادراهکارها و پیشنهادهایی‌جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ارائه کردند.

قابل ذکر است جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گیلان با رویکرد" گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس مجامع خیرین مدرسه ساز با رویش نیک اندیشان جوان "در بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز