خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا:

فعالان رسانه‌ای به دشمن فرصت سوءاستفاده از فضای مجازی را ندهند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۲۳۲

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: فعالیت خبرنگاران متعهد باعث تنویر افکار عمومی و هدایت جامعه است و فعالان این عرصه نباید به دشمن، فرصت سوءاستفاده از فضای مجازی را بدهند.

به گزارش ایلنا از آستارا، محمدمهدی مظفری در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی آستارا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: مشکلات اقتصادی موجود با همکاری و همدلی مردم و مسئولان برطرف می شود و اصحاب رسانه در آگاه سازی افکار عمومی وارد عمل شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا با اشاره به اینکه اولویت برنامه های دولت دوازدهم رسیدگی به مشکلات اقتصادی است، اضافه کرد: سیاه نمایی، بزرگ نمایی و وارونه جلوه دادن برخی اتفاقات کشور، هدف دشمن است و باید از آن دوری شود.

مظفری با بیان اینکه نا آرامی های اخیر به صلاح هیچکس نیست، اظهار کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی وظیفه همه اقشار جامعه است و باید از آن جهت بهتر کردن شرایط استفاده شود.

مظفری ادامه داد: دشمنان در طول 40 سال گذشته از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده اند و مردم و مسئولان باید نسبت به این موضوع آگاهی و بصیرت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز