خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین؛

نرم افزار موبایل "خدمات الکترونیک گاز گیلان" راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۶۱۱

با نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه ای گاز در گیلان، اقدامات کیفی سرلوحه کار شرکت گاز استان گیلان قرار گرفته است و این شرکت با اجرای پروژه های کیفی سعی کرده تا رضایت مشترکین عزیز را کسب کند.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای تحقق شعار شرکت ملی گاز ایران " رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها" و نیز افزایش سطح رضایتمندی مشترکین،نرم افزار موبایل "خدمات الکترونیک گاز گیلان" راه اندازی شد.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این خبر اظهار داشت: مشترکین  زین پس می توانند از طریق این نرم افزار، خدماتی از قبیل پرداخت قبض، اخبار و اطلاعیه های گاز، اعلام کارکرد کنتور و شکایات و درخواست خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش پشتیبانی این نرم افزار راه ارتباطی با شرکت گاز قرار گرفته تا مشترکین عزیز بتوانند در اسرع وقت با این شرکت ارتباط برقرار نمایند.

 اکبر ادامه داد: هر نوع نرم افزاری در شروع کار خود ممکن است دچار اشکالاتی باشد و نرم افزار شرکت گاز گیلان نیز از این قاعده مستثنی نیست فلذا از همه مشترکین گرامی می خواهیم تا با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت گاز استان گیلان به آدرسwww.nigc-gl.ir و نصب و استفاده از این نرم افزار، اشکالات احتمالی را جهت رفع، به ما منعکس نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با تاکید بر انجام اقداماتی درجهت ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین گفت: این نرم افزار در آینده همه خدماتی که قابلیت انجام بصورت مجازی دارند را پوشش خواهد داد که این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکین عزیز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز