خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش خبر داد:

کمربندی خطبه سرا به فاز اجرایی رسید/ کمربندی تالش در مرحله تملک اراضی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۴۳

فرماندار تالش گفت: کمربندی خطبه سرا به فاز اجرایی رسیده و همچنین کمربندی تالش نیز در مرحله تملک اراضی است که بعد از تملک وارد فاز اجرایی خواهد شد .

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با حضور محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران و روسای ادارات به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد .

فرماندار تالش با اشاره به در پیش بودن دهه فجر گفت: با توجه به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ، هر ساله مردم عزیز با همکاری و تدارکات تمامی مسئولان امر در  راستای پاسداشت و گرامی داشت این دهه مبارک در صحنه حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: در این دهه نیز دستاوردهای عمرانی شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید و در خدمت مردم عزیز قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان تالش از سفر استاندار جوان و خوش فکر گیلان به این شهرستان خبر داد.

مهدوی در ادامه به چهار درصد درامد حاصله از نفت و گاز اشاره داشت و گفت: اعتبارات در اختیار گرفتن چهار سر فصل دارایی و تملک استان گیلان برای شهرستان تالش ۴۸ میلیارد تومان اختصاص یافته است ،که در غالب  ۳۱۴ پروژه در کمیته برنامه ریزی این پروژه ها بررسی شدند.

وی همچنین گفت : علاوه بر همه مشکلات مالی که بر سر راه دولت تدبیر و امید قرار گرفته است ، خوشبختانه توانستیم پروژه های بسیار خوبی رابه مرحله بهره برداری به رسانیم.

نماینده عالی دولت در ادامه با اشاره به همکاری نماینده مجلس و همت بلند مسئولین استان و  شهرستان افزود: کمربندی خطبه سرا به فاز اجرایی رسیده و همچنین کمربندی تالش نیز در مرحله تملک اراضی است که بعد از تملک وارد فاز اجرایی خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز