خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شرکت گاز گیلان برگزار شد؛

تور تعالی شرکت‌های گاز استانی با حضور 30 کارشناس از 18 استان

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۳۸

در راستای تبادل تجربیات موفق مابین شرکت های گاز استانی، تور تعالی باشگاه بهینه کاوی شرکت های گاز استانی به میزبانی شرکت گاز استان گیلان با حضور 30 کارشناس از 18 استان در هتل معین فومن برگزار شد.

به گزارش ایلنا از فومن، مهرزاد سمیعی معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان ضمن خیر مقدم به همه میهمانان ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این جلسات و انتقال تجارب و دانش، زمینه رشد و یادگیری شرکت های گاز استانی فراهم آید.

در این مراسم محمدتقی خاورسنگری مدیرتعالی و نظام یکپارچه گاز گیلان نیز ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین با اشاره به آغاز شکل گیری باشگاه بهینه کاوی شرکت های گاز استانی که به ابتکار شرکت گاز استان گیلان راه اندازی شد، تورهای تعالی و بهینه کاوی شرکت های گاز استانی را یک اقدام مثبت در جهت تعالی و هم افزایی شرکت های گاز استانی دانست.

 وی با اشاره به انتخاب شرکت گاز استان گیلان بعنوان یکی از شرکت های منتخب جهت ارزیابی در جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد موفقیت بیشتر مجموعه شرکت های گاز استانی باشیم.

در این نشست دو تجربه موفق شرکت گاز استان گیلان، در زمینه پروژه اصلاح ساختار سازمانی هم راستا با سیاست های برون سپاری، چابک سازی و بازنشستگی کارکنان و نیز طرح سفیران انرژی در راستای مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ارائه و به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز