خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار فومن؛

فاز اول اجرای طرح سفیران انرژی در فومن کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۰۸۸

فاز اول اجرای طرح سفیران انرژی در فومن بعنوان اولین شهرستان در گیلان با حضور فرماندار فومن به عنوان یکی از سفیران انرژی شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از فومن، فاز اول اجرایی طرح سفیران انرژی در فومن بعنوان اولین شهرستان در گیلان با حضور حسین اسماعیل پور فرماندار فومن به عنوان یکی از سفیران انرژی شهرستان برگزار شد.

 در این مراسم فرماندار فومن با اشاره به این موضوع که خود نیز یک سفیر انرژی می باشد، اجرای این طرح را در شهرستان بسیار ارزشمند عنوان کرد.

وی گفت: در آینده ای نزدیک با دعوت همه مسئولین و مدیران شهرستان، دوره آموزشی سفیران انرژی را در محل فرمانداری برگزار خواهیم نمود و از مدعوین نیز می خواهم تا در اقصی نقاط شهرستان، این طرح بزرگ را در جهت اشاعه فرهنگ مصرف برگزار نمایند.

رمضان یوسف مدد رئیس اداره گاز فومن ضمن خیر مقدم به مدعوین و میهمانان به بیان اهداف اجرای این طرح پرداخت و اظهار داشت: در سالیان اخیر با حمایت مدیرعامل و مسئولان شرکت گاز و فرماندار  فومن اقدامات خوبی بلحاظ کیفی و کمی در شهرستان انجام شده که آموزش فرهنگیان، دهیاران، شوراهای اسلامی و مدیران شهرستان بعنوان سفیران انرژی از جمله این اقدامات است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد اجرای این طرح در فومن بعنوان اولین شهرستان در گیلان هستیم و با فرهنگ سازی مصرف توسط سفیران انرژی، در آینده ای نزدیک شاهد نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سراسر شهرستان بویژه در میان دانش آموزان خواهیم بود.

 شکورنیا، رئیس HSE و پدافند غیرعامل شرکت گاز گیلان ضمن تشکر از فرماندار فومن بجهت حمایت و همراهی در اجرای این طرح ، به تببین اهداف و استراتژی شرکت گاز در زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی پرداخت.

در ادامه مداح حسینی رئیس ایمنی و آتش‌نشانی با بیان اهداف شرکت گاز به آموزش نکات مهم در زمینه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای حاضرین پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز