خبرگزاری کار ایران

آماده باش منطقه 2 رشت برای روزهای برفی امسال

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۵۲۱

مدیر منطقه دو شهرداری رشت گفت: : حضور مداوم نیروها برگ برنده شهرداری است.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه دو شهرداری رشت در سالن اجتماعات آتش نشانی برگزار شد. 

علی مقصودی معاون خدمات شهر شهرداری رشت ٬ مرتضی عاطفی مدیر شهرداری منطقه دو به همراه کارکنان شهرداری منطقه دو حاضران این جلسه بودند تا در مورد آمادگی در روزهای احتمالی برفی پیش رو منطقه وظایف خود را مرور کنند. 

مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو رشت گفت: در تلاشیم با درس گرفتن از برف سنگین سال‌های گذشته امسال مدیریت بهتر ی داشته باشیم. اگر نیروی انسانی کارا نباشد با وجود تجهیزات لجستیک کار‌ها خوب انجام نخواهد شد. شیفت بندی هم انجام شده برای نیروی انسانی که هر حوزه‌ای به یک نفر واگذار شود. 

مدیر منطقه دو رشت با اشاره به عدم پرداخت معوقات کارکنان حضور یافته در بحران برف سال گذشته گفت: من شرمنده هستم ولی در حال پیگیری هستم و امیدوارم قبل از برف امسال تعهد برف سال گذشته اجرا شود. 

او ابراز امیدواری کرد که با حضور کیفی در زمان بارش برف بحران را پشت سر بگذاریم. عاطفی با بیان اینکه چند سالی است که برف با بحران همراه شده است گفت: امسال پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا مردم بتوانند از بارش برف لذت ببرند و زمستان خوب و دلپذیری داشته باشند. حضور مداوم نیروها برگ برنده شهرداری است.

او با بیان اینکه در تاریخ رشت سابقه کولاک نداشتیم گفت: ‌در عرض ۵ ساعت ۷۰ سانت برف آمد بچه‌های شهرداری همه پای کار بودند اما همه خوابیده بودند و کسی زحمات بچه‌های شهرداری را ندید. مقصودی افزود: بعد از یک ماه همه سرعت باد و شدت کولاک برف اول در رشت را بی‌سابقه عنوان کردند. 

معاون خدمات شهر شهرداری رشت افزود نداشتن لباس متحد الشکل و ضعف اطلاع رسانی باعث شد که کسی زحمات کارکنان شهرداری در برف سال گذشته را نبیند. 

او هدف کار شهرداری را تبدیل روزهای برفی به لذت عنوان کرد و گفت: باید شرایط فراهم کنیم که بچه‌ها در پارک‌ها لذت ببرند. چشم و‌گوشمان را از همه مشکلات بندیم و مردم از ما انتظار دارند و حق دارند که بهترین سرویس را داشته باشند.

4 تن نمک و 8 هزار لیتر گازوئیل

سرافراز معاون خدمات شهر منطقه 2 نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت امکانات این منطقه ارائه کرد. او با بیان اینکه ماشین آلات سنگین و سبک منطقه تجهیز شده است گفت: برای دریافت ماشین آلات از دیگر دستگاه‌ها و بخش خصوصی نیز هماهنگ شده است. 

او ادامه داد: اگر ماشینی خارج شود پیمانکار موظف است که ماشین دیگر را جایگزین کند. همچنین‌ سوخت ماشین آلات بخش خصوصی توسط خودشان تهیه خواهد شد. 

سرافراز با بیان اینکه کل پرسنل شهرداری درگیر بحران خواهند بود گفت: مسیر و وظایف مشخص شده است. 

او همچنین با اشاره به تهیه غذای گرم برای پرسنل در حال انجام وظیفه گفت: با یک رستوران برای تهیه غذای گرم تفاهم شده است همچنین سه نیسان سد معبر نیز غذاها را پخش خواهند کرد. 

سرافراز همچنین گفت: ۴ تن نمک و شن و ۸۰۰۰ هزار لیتر گازوئیل نیز برای روزهای برفی پیش رو خریداری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز