خبرگزاری کار ایران

صادقی در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور واحد لنگرود:

همه عضو خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور هستیم/ باید با همنوایی و مشارکت موثر در جهت تقویت دانشگاه گام برداریم

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۲۰۷

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان خطاب به اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد لنگرود گفت: همه عضو خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور هستیم و باید با همنوایی و مشارکت موثر در جهت تقویت دانشگاه گام برداریم .

به گزارش ایلنا از رشت،صادقی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گیلان در بازدید از دانشگاه پیام نور واحد لنگرود گفت: نیروهای هر سازمان به عنوان سرمایه‌های اصلی و قدرت پیش برنده یا بازدارنده هر مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار هستند و یکی از مهم ترین گزینه های موفقیت در هر سازمان کارکنان آن مجموعه هستند.

وی ادامه داد: همچنین مخاطبین هر سازمان نیز می توانند نقشی حیاتی در تکامل یا سقوط آن ایفا نمایند. پس باید اذعان داشت مجموعه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه به عنوان نیروهای شاغل و دانشجویان به عنوان مخاطبین می توانند ضامن رشد ، بقا وبالندگی در دانشگاه پیام نور را رقم بزنند.  

 صادقی خطاب به اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد لنگرود گفت: همه عضو خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور هستیم و باید با همنوایی و مشارکت موثر در جهت تقویت دانشگاه گام برداریم و لازم هست اساتید محترم و کارکنان عزیز ضمن همدلی و همکاری نهایت تکریم و رضایتمندی را در بین ارباب رجوع و دانشجویان و بعمل آورند.

وی ادامه داد:مجموعه فعالیت های هیأت رئیسه دانشگاه در جهت حفظ کرامت و تکریم دانشجویان ستودنی است و باید همه با هم چه علمی و چه کارمند در جهت مرضی الهی و برای توسعه روز افزون خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور در سطح استان بکوشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز