خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان :

صدا و سیما پل ارتباطی مردم و مسئولان است/ مردم صاحب کار ما هستند و باید به آنان پاسخگو باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۰۴۶

استاندار گیلان در نشست با مدیر کل و شورای معاونین صدا و سیمای مرکز گیلان صدا و سیما را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست : مردم صاحب کار ما هستند و باید به آنان پاسخگو باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در این نشست با بیان اینکه صدا و سیما می تواند در همه ابعاد توسعه نقش آفرین باشد افزود : صدا و سیما رسالت مهم و انکار ناپذیری را در رشد و شکوفایی جامعه بر دوش دارد .

وی صدا و سیما را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و با بیان اینکه صدا و سیما نقش واسط بین مردم و مسئولین را ایفاء می کند افزود : این نقش کمک خواهد کرد تا مسائل ، پیشنهادات و گلایه مندی مردم را به گوش مسئولان و همچنین حرف مسئولین را به گوش مردم رسانید .

وی با اشاره به تاثیر‌گذاری کارهای هنری در جامعه اظهار داشت : کار هنری فاخر خواهد توانست منطقه ناشناخته را مقصد سفر مردم کرده و موجبات رونق و آبادانی آن را فراهم کند .

استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولان حقوق بگیر مردم هستند و باید برای آنان کار کنند افزود :  مردم صاحب کار ما هستند و باید به آنان پاسخگو باشیم .

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر ضرورت پاسخگویی مسئولان به مردم تاکید کرد و افزود :  در اولین شورای اداری استان این موضوع  را به مدیران یادآوری کرده و تذکر می دهم که به سرعت پاسخ گوی مردم باشند .

 وی با بیان اینکه صداوسیمای مرکز گیلان را همراه می بینم  افزود : الحمدا... همکاران خوبی در صدا و سیما مشغول به فعالیت هستند .

نماینده عالی دولت در گیلان صداوسیما را بهترین امکان برای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود : صدا و سیما و فضای مجازی امکانی برای امر به معروف و نهی از منکر است .

پیش از این نشست استاندار گیلان از بخش‌های مختلف صدا و سیما بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز