خبرگزاری کار ایران

گیلانی‌ها در جمع برترین پژوهش‌گران کانون کشور جای گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۵۱۴

با اعلام اسامی برترین‌های نهمین دوره‌ برنامه‌های هفته پژوهش کارشناس، مربی‌مسئول و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در جمع برترین‌های عرصه‌‌ پژوهش این مجموعه فرهنگی معرفی‌شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این دوره پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام‌پژوهی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و صاحبان آثار برگزیده و شایسته‌ تقدیر هر بخش جداگانه معرفی شدند.

برپایه این گزارش، در بخش اقدام‌پژوهی، فاطمه جاوید طبع‌پسند، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان گیلان در میان 123 اثر ارسالی از کانون‌های سطح‌ کشور، با پژوهش«چگونه می‌توانم مربیان فرهنگی را به اقدام‌پژوهی علاقه‌مند کنم؟» درجمع 5 برگزیده این بخش قرار‌گرفت.

در همین زمینه بتول آقاجانی، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شفت نیز با پژوهش «چگونه توانستم میزان مطالعه‌ کتاب اعضای نوجوان دختر مرکز شفت را افزایش دهم؟» به عنوان دیگر برگزیده بخش اقدام‌پژوهی انتخاب شد.

برهمین اساس سید نرجس میر مطلبی، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری لاهیجان با پژوهش«بررسی تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام در نوجونان دختر 13 الی 15 سال» و در سایه‌ راهنمایی شراره میرعباسی، مربی فرهنگی این مرکز، در جمع تقدیر‌شدگان نهمین دوره برنامه‌های هفته پژوهش جای گرفت.

80 اثر پژوهشی در بخش‌های: پایان‌نامه، اقدام پژوهی اعضاء و طرح پژوهشی به اداره کل کانون استان ارسال شد که داوران از این میان 17 اثر را انتخاب و  به دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری پژوهش کانون کشور ارسال کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز