خبرگزاری کار ایران

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

خرید کتاب با بن‌های تخفیف نمایشگاه در کتابفروشی‌های رشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۹۴

معاون‌امور فرهنگی و مطبوعات اداره‌کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: دارندگان بن تخفیف نمایشگاه کتاب گیلان تا ۵ دی می‌توانند در کتابفروشی‌های شهر رشت نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

به  گزارش ایلنا از رشت، حسین ابراهیمیان با اشاره به اجرای طرح پائیزه کتاب در استان، گفت: در این طرح، دوستداران کتاب می‌توانند کتب مورد نیاز خود را با ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

وی با بیان اینکه در طرح پائیزه ۱۵ کتابفروشی‌شهر رشت فعالیت می‌کنند، اذعان کرد: این طرح در ۶ کتابفروشی در برخی شهرهای استان نیز اجرا می شود.

ابراهیمیان ادامه داد: طرح پائیزه با شعار هر ورقش دفتری علاوه بر رشت در کتابفروشی‌های بوستان کتاب، خانه کتاب، شهر کتاب و فرهنگ گستر لاهیجان، خاوری و شهر کتاب در لنگرود و معلم بندر انزلی نیز در حال اجراست.

معاون امور فرهنگی و مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در هفته گذشته تصریح کرد: دارندگان بن کارت این نمایشگاه از بانک شهر تا ۵ دی می توانند از کتابفروشی های طرح پائیزه در رشت نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

وی اذعان کرد: کتابفروشی های مهران، طاعتی، صفری، مژده، میلاد، پاتوق کتاب، رستگار، دیبا، کتابشهر ایران، شهر کتاب، فرازمند، سید هانی، کادوس، بدر و وارسته از کتابفروشی های پذیرنده بن خرید کتاب در شهر رشت هستند.

ابراهیمیان با بیان اینکه بیش از ۴۸ هزار و ۳۵۵ عنوان کتاب با تخفیف ۳۰ درصدی در نمایشگاه کتاب گیلان عرضه شد تاکیدکرد: این نمایشگاه با فروش ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان پایان یافت که ۶۵۰ میلیون تومان آن به صورت بن تخفیف کتاب بوده است.

معاون امور فرهنگی و مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اذعان کرد: کتاب های عمومی این طرح با ۲۰درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان با ۲۵ درصد تخفیف به دوستداران کتاب عرضه می‌شوند.

خرید کتاب با بن‌های تخفیف نمایشگاه در کتابفروشی‌های رشت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز