خبرگزاری کار ایران

تقدیر معاون وزیر ورزش از کارگردان «ملوانان تنها به دریا نمی روند»

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۱۶

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان از «الله کرم رضایی زاده»، کارگردان مستند «ملوانان تنها به دریا نمی روند» تقدیر به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه پنجمین روز از جشنواره بین   المللی سینما حقیقت، سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با حضور در این جشنواره از «الله کرم رضایی زاده»، کارگردان مستند «ملوانان تنها به دریا نمی روند» تقدیر به عمل آورد.

احمدی، با بیان اینکه باشگاه ملوان بندرانزلی علاوه بر کسب افتخارات، الگوی اخلاق مداری در دهه های گذشته بوده است، گفت: فیلم مستند «ملوانان تنها به دریا نمی روند» به خوبی توانسته روایتگر علاقه و دلبستگی مردمان گیلان به این تیم باشد.

در حالی جشنواره بین   المللی سینما حقیقت پنجمین روز خود را سپری کرد که فیلم مستند «ملوانان تنها به دریا نمی روند» طی دو بار اکران با استقبال چشمگیر مخاطبان رو به رو گردیده و نشست خبری آن نیز با حضور عوامل تولید آن برگزار شد.

الله  کرم رضایی زاده در نشست خبری، با بیان اینکه این فیلم، پنجمین فیلم مستند کارنامه کاری اوست، خاطرنشان کرد: فیلم «ملوانان تنها به دریا نمی روند» ضمن اشاره به تاریخ پرافتخار باشگاه ملوان، به علایق طرفداران این تیم از جنبه اجتماعی می‌پردازد.

وی افزود: مردمان شهر بندری انزلی علاقه وصف ناپذیری به تیم ملوان دارند و آن را یکی از معرف های مهم شهر علاوه بر بندر و تالاب می دانند.

کارگردان مستند «ملوانان تنها به دریا نمی روند»، با بیان اینکه هواداران عامل اصلی موفقیت ملوانان بوده و هستند، اضافه کرد: وجه تسمیه فیلم نیز بر همین مبناست. بدین معنی که هیچ تیم فوتبالی بدون هوادار نمی‌تواند به موفقیت برسد. حتی تیم‌های بزرگ دنیا هم در استادیوم خالی بازی بی‌ حس و حالی دارند لذا بسیار علاقمند بودم که این شور و هیجانی که در مردمان انزلی بود را به تصویر بکشم و از اینکه در جشنواره با استقبال مردم روبرو شده بسیار خوشحالم.

یازدهمین جشنواره بین المللی سینمای مستند ایران تحت عنوان «سینما حقیقت» از ١٩ لغایت ٢٦ آذر در پردیس سینمایی چارسو تهران در حال برگزاری است و فیلم مستند «ملوانان تنها به دریا نمی روند» از گیلان در بخش مسابقه ملی این جشنواره حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز