خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت :

تغییر نگرش مخاطبان ، دستاورد‌ عضویت ‌در کانون پرورشی فکری است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۶۸

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تغییر نگرش مخاطبان از دستاورد‌های عضویت ‌در کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان است.

به گزارش ایلنا از رشت،غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی بیان کرد: کودکان و نوجوانان امروز نیازمند مطالعه افزون‌ترند و لحظه لحظه‌ حضور آینده‌سازان در فعالیت‌های کانون، به افزایش آگاهی‌های آنان کمک می کند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی هم‌چنین با مخاطب قراردادن اعضای کودک و نوجوان کانون پرورشی فکری گیلان اظهارداشت: حضور در فعالیت‌های کانون پرورش فکری و اندیشیدن پیرامون حوادث اطراف، ژرف‌اندیشی و تجسم فضای پیرامون، به رشد و بلوغ فکری شما کمک‌ می‌کند.

وی اضافه‌کرد: علم و آگاهی، محصول زمین‌های کشاورزی کانون است و شما به عنوان  اعضای این مجموعه‌ فرهنگی علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، با برداشت هدف‌مند این محصول در مسیر سواد‌آموزی و ارتقای آگاهی‌های خود حرکت می کنید.

ضرورت استفاده از فرصت حضور درمراکز فرهنگی هنری کانون و بهره‌گیری از توان‌مندی مربیان این مجموعه‌  فرهنگی، از دیگر محور‌های سخنان این مسئول بود و وی با تاکید بر این مساله که نتیجه‌  تلاش‌ها و تغییر نگرش مخاطبان از دستاورد‌های عضویت ‌در کانون است، از کودکان و نوجوانان خواست فرصت را قدر دانسته و از این امکان برای ساختن آینده‌ای بهتر استفاده کنند.

اسفندیار ضیائی، مدیر‌کل کانون پرورشی فکری استان گیلان نیز ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسئولان به حوزه‌ کودک و نوجوان، به پیشینه و ظرفیت‌های کانون استان گیلان پرداخت و با تشریح‌ اولویت‌ها و نیاز‌های این مجموعه‌ فرهنگی بر ضرورت توجه افزون‌تر به خواسته‌های نسل کودک و نوجوان تاکید‌کرد.

وی بر همین اساس تجهیز، بهسازی و هم‌چنین گسترش فضا‌های آموزشی کانون را لازمه‌ کمیت و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های کانون دانست و همراهی مسئولان، به ویژه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی را برای تکمیل مرکز فرهنگی هنری بخش خمام این  شهرستان خواستارشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز