خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

تبیین برنامه حوزه سلامت گیلان در سه حوزه راهبردی

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۱۵

برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور رئیس دانشگاه، در سه حوزه معاونت اجتماعی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، تبیین شد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک  رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، بازنگری را لازمه پویایی یک برنامه راهبردی برشمرد و گفت: مولفه‌های محیطی و شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه مدام در حال تغییر هستند و توجه به این تغییرات می تواند منجر به بهبود فرایندها و کارمدی برنامه‌ها شود. 

وی افزود: تبیین برنامه راهبردی منوط به یک حوزه خاص در یک سازمان نیست بلکه برای دستیابی به اثرات و مزایای برنامه راهبردی تدوین و اجرای آن به صورت آبشاری در همه سطوح  ضروری است. 

شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به اهمیت برنامه راهبردی و تاثیرات آن جهت قرار گرفتن سازمان ها در مسیر توسعه تاکید کرد: استفاده از روش های علمی در مدیریت می‌تواند متضمن موفقیت باشد و دستاوردهای اخیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه‌های مختلف به ویژه تراز مثبت مالی دانشگاه در سال 95 و تغییر دیدگاه وزارت بهداشت به دانشگاه و استقرار برنامه مدیریت هزینه و افزایش درآمد همه متاثر از استقرار برنامه راهبردی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و امروز این برنامه به عنوان یک الگو در وزارت بهداشت مورد توجه قرار گرفته است. در این زمینه، بدون استفاده از روش‌های علمی و فقط با تکیه بر تجربیات فردی نمی توان به بهبود دست یافت.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطرنشان کرد: توجه به عرصه‌های بین المللی و رقابت در این عرصه می‌تواند به حرکت رو به رشد دانشگاه شتاب ببخشد. در این راستا، فرهنگ سازمانی نادرست باید به فراموشی سپرده شود و اخلاق حرفه‌ای، خلاقیت و نوآوری و ارزش‌آفرینی برای ذی‌نفعان باید در سرلوحه فعالیت مدیران و کارکنان قرار بگیرد. مسلما در این مسیر افراد شایسته متمایز خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز