خبرگزاری کار ایران

در دیدار آمویی با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان مطرح شد:

اعلام آمادگی صدا و سیمای گیلان برای تهیه و ساخت برنامه‌های مشارکتی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۴۶

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان آمادگی کامل این سازمان در تهیه و ساخت برنامه‌های مشارکتی و مورد علاقه طرفین با حضور کارشناسان ناظر مخابرات را اعلام داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، در دیدار رسول آموئی با مدیرکل‌صدا و سیمای مرکز گیلان مباحث مختلف در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ صحیح کاربرد تکنولوژی در زندگی اجتماعی و خانواده و همچنین ضرورت استفاده از تکنولوژی مدرن مانند فیبرنوری در ادارات، سازمان‌ها، منازل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آموئی با ابراز خرسندی از حضور حسن ظهیری و هیات همراه در مخابرات منطقه گیلان اظهار داشت: با طرح مباحث مورد علاقه طرفین و تفاهم در تهیه و پخش برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در آینده نزدیک، امیدواریم با همکاری سایر دست‌اندرکاران، رضایت‌مردم عزیزگیلان در انجام وظایف و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی‌دستگاه‌های خدمات‌رسان حاصل شود و عموم جامعه از مواهب و منفعت های تکنولوژی جدید بهره مند شوند.

حسن ظهیری نیز با تشکر از مدیریت مخابرات و اهتمام وی جهت انجام دیدار مجدد، آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز گیلان در تهیه و ساخت برنامه های مشارکتی و موردعلاقه طرفین با حضور کارشناسان ناظر مخابرات را اعلام داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز