خبرگزاری کار ایران

رنج‌ور خبر داد:

تامین و تقویت فشار آب شرب 21 روستای شهرستان‌های املش و رودسر

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۴۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: طرح تامین و تقویت فشار آب آشامیدنی 21 روستای شهرستان‌های املش و رودسر با بهره مندی از اعتبارات صندوق توسعه ملی در دست اجراست.

به گزارش ایلنا از املش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در جلسه با نماینده  مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی‌گفت: آب شرب سالم و پایدار این روستاها در قالب طرح جامع و ملی آبرسانی به هزار روستای گیلان اجرا می شود.

محبعلی رنج ور افزود: تامین آب آشامیدنی این تعداد روستا از طریق مجتمع در حال ساخت روستای بهشت آباد املش صورت خواهد گرفت. 

وی تصریح کرد: در فاز نخست این مجتمع فشار آب شرب 5 روستا که دارای تنش آبی هستند، با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال بطور مطمئن و پایدار تامین می شود.

به گفته  رنج ور؛ حجم عملیاتی فاز اول این طرح شامل اجرای 9 هزار متر لوله گذاری خطوط انتقال و ساخت یک مخزن زمینی هزار مترمکعبی است.

بنابراین گزارش؛ در این جلسه معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفار گیلان، نماینده مجری طرح جامع آبرسانی به هزار روستای استان و فرماندار املش حضور داشتند. 

در پایان این جلسه، مسئولان از عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی بهشت آباد بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز